/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
AV
Fra : disk-en
Vist : 615 gange
10 point
Dato : 20-12-07 05:36

Kan en // efter et tandlæge besøg///
enkelt indsprøjtning, i under/ kæben - munden give SYMPTOMER som'
en bihule/ ørebetændelse, med ømhed, og stivhed i led og knogler
SKAL lige nævne, at jeg fik GAS + det ikke virkede,
og det gjorde den LOKALE sprøjte heller IKKE'
HVILKET UNDREDE BÅDE LÆGE OG TILHØRERE.
Skulle have 3 sprøjter før der var _ gang i bedøvelsen
og stadig kunne mærke STORE smerter.

Spørgsmålet er:

Kan man udvikle ''recistens'' over for bedøvelses- midler'
Citat
http://rapidshare.de/files/38089588/08-As_Above_So_Below-MANFRED_MANN_S_EARTH_BAND.mp3.html

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 06:17

Udvikling af ressistens for analgetika?? Jeg tvivler, men hvem skulle dagligt have adgang til indtagelse af dinitrogenoxid. Jeg kendte dog engang een, som havde adgangen, og det blev brugt flittigt uden at der udvikledes tolerans for gassen. Han er død nu, men ikke af gassen LOOL
Meget misbrugt af tandlæger i USA, når de i øvrigt er misbrugere

Kan du bestemme dig

Citat
Kan en // efter et tandlæge besøg///
enkelt indsprøjtning

Citat
Skulle have 3 sprøjter før der var _ gang i bedøvelsen

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-12-07 07:43

bedøvelse virker forskelligt på personer.. Jeg skulle på et tidspunkt ha syet fingeren som jeg havde skåret op på et dåselåg, da måtte lægen gi mig 4 bedøvelser før det virkede, hvilket han ikke helt forstod.. men det samme gælder når jeg er hos tandlægen.. dobbeltration hver gang.. ellers råwer jeg højt..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 08:09

Så skal du bare ha den i stemmebåndet....så kan du råwe alt det du vil

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 08:10

Det er fordi du er jydesej. I er ikke til at bedøve

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 08:14

Hos min tandlæge får jeg Chablis hvidvin i skyllebægeret, til jeg er så vissen, at hun kan ta min blindtarm samtidig uden jeg mærker det. Desværre er hun osse blevet vissen i mellemtiden, så jeg får ikke lavet noget LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 08:19

Kommer til at tænke på ,at denne disk-en vel sagtens er den disk der tåger rundt alle steder om natten i en megabrandert. Hvis det er rigtigt, behøver han da ikke nogen sprøjter, han stiller jo iført egen bedøvelse

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-12-07 08:19

tænk.. du er ikke den første der har sagt at mit stemmebånd skal bedøves...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 08:21

HIHIHI...jeg er synsk på hørelsen.....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-12-07 08:40

det vil jeg os kunne..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 08:51

hehehehe....skal du ha enetimer *SF*

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-12-07 09:24

kun hvis det er gratis.. jeg har jo brugt alle pengene til bedøvelser hos tandlægen.. LOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 09:29

Det skal aldrig koste dig en krone. Og jeg gir smørrebrød

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-12-07 09:40

JAAAAAAAAA.. så vil jeg gerne... men kuren sætte ind i januar..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 09:48

Pyt...Jeg tar bogmærker med, så vi kan se hvor vi er kommet til

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-12-07 10:06

så mange deller har jeg heller ikk.. NÅ

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 10:12

LOOL Sorry Godt ord igen

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-12-07 12:32

NÅ.. godt så.. så er jeg glad igen..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 15:59

Dit lille fikse siv....jeg skulle bare drille

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-12-07 16:31

fix lille siv???? så lyver mit spejl..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 16:35

Det skete afhænger af øjnene som ser. *SS* Kyl det spejl ad he..... til

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-12-07 17:16

så skal alle spejle i hele verden UD.. LOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 17:30

Du må finde et par kønne øjne, som du kan spejle dig i. Er det de rigtige (øjnene), vil du se den smukkeste kvinde på Jorden, når du ser ind i dem Whauuu det var helt poetisk

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-12-07 18:08

næ... Jeg tror heller ikke på resistens, disk. Men nogle mennesker har nerverne liggende så godt skjult inde i kæben, så det kan være mere end umuligt at bedøve den.

Jeg havde selv problemet med en 6-års kindtand, for mange år siden på tandlægehøjskolen, hvor jeg fik sat en krone på. DET var ikke sjovt. Det er jo elever, der laver arbejdet, så da det ikke lykkedes at gøre mig smertefri, så blev der tilkaldt en lærer... Og en anden lærer. Hver med DERES sprøjteteknik... Det var så dengang jeg fik forklaringen med "skjulte nerver".
Nå, men det er mange år siden. Tanden fik krone på og indtil de sidste par år har jeg indimellem haft smerter i den.. Men jeg har bestemt hverken haft lyst eller penge til at få gjort mere ved den.

Til sidst gjorde den ikke ondt mere...
Sidste gang jeg var hos tandlægen sagde hun at den var død og ved at smuldre og så pillede hun den ud..... Finito!

Disk, alting er kun en overgang. Men jeg håber, at du har fået lavet DIN tand så grundigt, at den ikke volder dig flere kvaler foreløbelig..

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-12-07 04:46

For snart 8 år siden fik jeg "opereret" mine visdomstænder ud i undermunden og der skulle jeg ha 7 bedøvelser i den ene side og 8 i den anden.

Grunden til det var sagde tandlægen. Jeg når jeg skulle gennem denne tur var jeg bange,(Tændlægeskræk gør det ikke bedre) Så danner kroppen et stof som går ind og nedbryder den bedøvelse som tandlægen ligger.

Men har ikke hørt om før at man får ondt eller noget af det.
Citat
enkelt indsprøjtning, i under/ kæben - munden give SYMPTOMER som'
en bihule/ ørebetændelse, med ømhed, og stivhed i led og knogler

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 04:59

Hvad laver du dog på denne tid af natten??

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-12-07 05:10

Havde en hund som skulle ned og natpølle. hehe

Hvad med dig? *GH*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 06:22

Jeg natpøller ikke men skulle ha morgenmad.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-12-07 10:44

Så tidligt?

Er først stået helt op nu og vil til at ha mig lidt morgenmad inden jeg skal se HORTON SAGAEN.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 10:58

Horton hehehehe Det er vel ikek værre end Dr. Phill eller hvad han hedder

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-12-07 11:15

hehe ham snupper jeg så bagefter. hahahahah

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 11:32

IHHIHIHIHI Du er håbløs

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 22-12-07 02:02

Citat
Spørgsmålet er:
Kan man udvikle ''recistens'' over for bedøvelses- midler'

Citat
Men nogle mennesker har nerverne liggende så godt skjult inde i kæben, så det kan være mere end umuligt at bedøve den.

JA_DAK sagde jeg og smed TUNGEN til højre / resten er klummer-

Citat
SKAL lige nævne, at jeg fik GAS + det ikke virkede,
og det gjorde den LOKALE sprøjte heller IKKE'
HVILKET UNDREDE BÅDE LÆGE OG TILHØRERE.

Jeg kan DA LIGE nævne at NÅLEN ramte NERVEN og intet andet.
Men at der skulle KØRES FREM OG TILBAGE med nålen i samme nerve
YUhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhYCK eller bare - DONT DO DAT IGEN
Gassen virkerde ikke, og da de åbenbart HAVDE travlt
STIK ___________ som de heller ikke gav tid til at virke
Men +++cs++ at man kan FÅ en NÆSTEN fri ''for stikket'' sprøjte
jos en tandlæge, og gå til en anden og AUHT fatter jeg sgu ikke en PIND af
nerven sidder vel samme sted__ jeg har været ved mange ```
og 2 kan jeg ANBEFALE, den ene gav en LOKAL ? der blev preset på
tanden, ? som JO ikke har NOGET med sprøjten at gøre.
Men den mærkede JEG INTET til, men han VAI så også vant til FOBIér / sprøjter

Håber intet af dette giver mening__
MEN, FØJ DA.

Minder mig om før klumme blev født, der hed det GENVRUG af sprøjter
Og gæt hvem der stod sidst i koen ´s mælketaænder

Citat
For snart 8 år siden fik jeg "opereret" mine visdomstænder ud i undermunden og der skulle jeg ha 7 bedøvelser i den ene side og 8 i den anden.

Grunden til det var sagde tandlægen. Jeg når jeg skulle gennem denne tur var jeg bange,(Tændlægeskræk gør det ikke bedre) Så danner kroppen et stof som går ind og nedbryder den bedøvelse som tandlægen ligger.

Så AuhtCCCCCCCCCCC //////// Auswitch /eller den bløde måde med Dustin Hofman

Har endnu ikke fundet midlet, der virker på et sådant LILLE hul
og kan købes på et apotek__LIDOCAIN ? virker bedre end tandlægens.
NÅ____Peace on ??? hvad en nu end måtte kaldes.

Kan desværre IKKE kome ind på min profil.
Tror jeg er blevet BANNET.

Men skal gerne tænke på jer næste gang..

Kommentar
Fra : madmax2