/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ny bærbar?
Fra : batman1
Vist : 456 gange
500 point
Dato : 19-12-07 19:58

skal have ny bærbar til ca 7000
dual core 2mb ram osv men hvad er forskellen på intel pentium, celeron osv. spørgsmålet er, hvilken processor skal man vælge? jeg spiller ikke, men har nogle gange mange programmer kørende samtidigt, imens jeg laver brænder en backup. og gider ikke at den bliver sløv.

Kommentar
Fra : disk-en

Dato : 19-12-07 20:17

Citat
men har nogle gange mange programmer kørende

ALT for dyr til dit forbrug.
Dual core, har næsten alle nye, nu omdage.

Ville hellere se nogle DATA på din HARDDISK/ Bundkort
Men TIL DEN PRIS, får du sikkert KUN NAVNET/ ikke ydelsen.

Bærbar og masser af ? + plus du brænder
GLEM det og køb en STATIONER

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 19-12-07 23:33

Det du skal kigge efter i en processor er mere hvor meget MHz FSB den har, fremfor Ghz ræset.

http://en.wikipedia.org/wiki/Front_side_bus

Så en god 2,20 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-cache eller højere er godt.

Kommentar
Fra : SNIPET

Dato : 20-12-07 01:06

Tag et kig på www.zepto.dk
http://zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=252¬ebookid=644
Sidder selv med deres 6224 og må sige den kører suverænt..
Hvis du snupper en C2D, og 2 GB 800MHz ram burde du være kørende!