/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Weight watchers
Fra : sødprinsesse
Vist : 1079 gange
50 point
Dato : 19-12-07 09:24

Hej... Er der nogle der ved hvor man kan få fat i en billig point calculator fra weight watchers?
Har søgt på nettet...... fandt kun én til 200,-

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 19-12-07 09:46

Hvad med at tælle kalorier online? http://www.madlog.dk/index.php?id=101

pøj pøj med vægttabet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 10:52

Gør som min kæreste hvis du virkelig vil tabe dig
Find et mortionscenter der reklamerer med pengene tilbage hvis du taber dig x antal kilo og passer hele mortionsprogrammet Det er virkelig noget der ka motiverer Hun har i perioden endda tabt 4 kilo merer end de for at på pengene igen foreskrevne krav
Det er første gang det virker for hende i flere forsøg
Detr følger også kostvejledere med i projektet hvis man vil
Hvis du ikke deltager i en træning skal den erstattes med en anden træning eller du skal komme med en lægeerklæring ,ellers er pengene tabt

Hav en afstressende 4 dage før jul dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 10:53

Ups glemte det egentlige spørgsmål som jeg ikke ved en døjt om Men syns du burde hører ovenstående
<mvh <sune

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 20-12-07 10:56

Hi hi.. ikke noget tosset koncept! Vil enormt gerne have kostvejleder på... men har en for hektisk hverdag til at kunne nå i et center for at træne...
Men tak for tippet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 16:34

Hov hov hun har osse en hektisk dag men får det puttet ind, man. aften ons. aften lør. formiddag og så tager jeg mig af børn lektier legekammerater aftensmad madpakker spil/bræt el putere og sengetider katte og hunde Pyha men det er jo heldigvis kun en periode
Mvh Sune

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 21-12-07 08:18

Hi hi hi.... Det er så det vi piger klarer mellem alt det andet
Jeg har desværre ikke lige en til at smøre madpakker, putte barnet, lufte hunden, handle ind og lave maden................
Men men men... det skal nok lykkes! ét mål - én sejr....

... Men det er rart at høre at der findes nogle af din slags!

Rigtig glædelig jul!

Godkendelse af svar
Fra : sødprinsesse

Dato : 27-02-08 13:23

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-02-08 13:27

Selv tak