/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Er bange for at have anoreksi?
Fra : HemmeligPerson
Vist : 721 gange
100 point
Dato : 18-12-07 18:54

Heej alle sammen.
Jeg har været inde på den bedste Ana side, men nu er jeg ved at blive bange for at jeg er ved at udvikle anoreksi?. Jeg læste en "artikel" der hedder "Et brev fra ana", hvor hun præsenterer sig selv og fortæller hvem hun er. Hun skriver bla. at hun vil være min ven og at hun vil støtte mig, men også blive sur hvis man spiser og vil straffe mig!. Nu har jeg det sådan at jeg er bange for at jeg er ved at udvikle det. Hver gang jeg skal til at spise, så tænker jeg:"Hvis jeg spiser nu, bliver ana sur og jeg vil miste hende?". Jeg ved det lyder VILDT skørt, men sådan har jeg det og for det meste lader jeg være med at spise. Jeg kan godt selv høre at det her lyder mærkeligt, men jeg kan bar ikke lade være med at tænke det?. Har jeg noget at være bange for eller er det bare fantasi, som jeg udvikler?. Jeg ved det ikke, men jeg bliver på en måde lidt bange for mig selv, hvis man kan sige det.:/
Jeg ved godt at det er dumt, men jeg har bare brug for at vide, hvad andre tænker om det her, for jeg kan ikke snakke med nogen om det. Så siger de bare jeg skal snakke med en eller anden og det vil jeg ikke!. Vil heller ikke have slem anoreksi, at jeg ikke kan kontrollere det, men så længe at jeg kan kontrollere det, som jeg kan nu, så synes jeg ikke det gør noget....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-07 19:04

Citat
Har du nu anoreksi ?
NEEJ! Det er så noget af det sidste jeg har!!!!

http://www.kandu.dk/Spg111101.aspx

http://www.kandu.dk/Spg111063.aspx Der var det en veninde.....

Kan du finde ud af det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-12-07 19:06

Det kunne lyde som om du er ved at udvikle et problem...tankens magt er stor

Citat
Hvis jeg spiser nu, bliver ana sur og jeg vil miste hende?".

Du burde i stedet tænke.....Til H....... med ana........når du sættter tænderne i en stor fed burger fra MacD

Citat
men så længe at jeg kan kontrollere det, som jeg kan nu, så synes jeg ikke det gør noget....

Jo det gør noget....det gør meget....for det farlige er, at du TROR du kontrollerer det, men inden du får set dig om, kontrollerer det dig.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-12-07 19:17

det ender med ana kontrollerer dig og så er skaden sket.. så er lægen slet ikke nok i dit tilfælde..
hvis du ikke spiser og du bliver sygeligt undervægtig, ender du på sygehuset og bliver fodret intravenøst... nok ikke nær så spændende som en fed burger..

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-12-07 19:18

Hvis du ikke vil søge hjælp og ellers får spist så du kan leve fornuftigt, ja så må du bruge dine tanker til at tænke væk fra fra dine "popop"tanker - altså dem du ikke føler du har kontrol over. Måske kan det hjælpe dig at tænke på at det faktisk er dig der kontrolerer tankerne og at beskæftige sig meget med en problematik får den til at vokse.
Jeg læser det somom du er meget ung og der kan godt gå lidt mode i den slags hos helt unge piger. Brug dit liv på noget bedre - få dig en god interesse og vær så meget sammen med venner som muligt.

Ana er opdigtet, kun hvis man er meget psykisk syg eller et lille barn opfatter man den slags som virkelighed. Hvis du gør det, så er det bare afsted til lægen.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-12-07 19:21

Heej alle sammen.
Jeg har været inde på den bedste Ana side,.............. kan vi få et link til den side?????

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 18-12-07 19:42

Citat
Ubesvarede spørgsmål fra HemmeligPerson

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 18-12-07 100 Er bange for at have anoreksi? (5) Slankekure

2 16-10-07 76 Hvornår har man anoreksi? (5) Slankekure

--------------------------------------------------------------------------------
[1-2] af 2 side : 1 af 1

Besvarede spørgsmål fra HemmeligPerson

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 19-11-07 40 Victoria Beckham?. (6) Musik

2 15-10-07 65 Anoreksi? (8) Slankekure

--------------------------------------------------------------------------------
[1-2] af 2 side : 1 af 1

Ved du hvad. Du er ude på en total afsporing i forhold til kost.
Tag kontakt til din læge og få hjælp. Imorgen!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-07 20:18

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=262060

http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=262060&mode=0

http://www.kandu.dk/Spg20339.aspx#1246929

Citat
Vil heller ikke have slem anoreksi, at jeg ikke kan kontrollere det, men så længe at jeg kan kontrollere det, som jeg kan nu, så synes jeg ikke det gør noget....

Du er på et vildspor.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 18-12-07 21:50

ANA = ANorexiA...egentlig burde og kan udenforstående ikke kunne give råd til en person som er fikseret og facineret af at få et kærlighedsforhold til en dødelig psykisk sygdom..

Alligevel.... ANA og MIA er sat i verden for at hverve tilhængere og legalisere en lidelse som er dødelig og og ikke kun skader dig, men også din fanlie og de mennesker der holder af dig. Disse sider prøver at give indtryk af at de er skrevet af kvinder der kan styre og kontrolere, men i virkeligheden er fabrikeret af kyniske bagmænd som ønsker at fastholde unge kvinder i et fællesskab der ikke findes..

Hold dig fra disse ..se dig selv i øjene og søg hjælp hos mennesker som ved hvad det drejer sig om...din læge først og fremmest og få de nødvendige henvisninger, for du kan ikke klare det selv.

Mennesker der ikke ved noget om dette vil synes du er snotdum og en peptalk eller en hård lussing vil få dig på ret køl....det ved du sikkert godt ikke virker.

Ziggy99

Kommentar
Fra : disk-en

Dato : 20-12-07 05:06

Citat
Heej alle sammen.
Jeg har været inde på den bedste Ana side,

FØR DU GØR / LAVER NOGET lort MED DIG SELV
ville jeg gerne vide hvor du snakkèrmed ANE ?_henne
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kan IKKE finde en side der, FORNÆRMER DIN vægt
Selv elsker jeg når det kommer OP igen,'
men-------------_________
det koster___! og du får det IKKE GODT mèd dg selv BAGEFTER.
Katten fayyer det SLET IKKE +
Og har du familije / HÅBer de bare BLIVER ved +
vil være GOD og bare LIDT ///////// forstående.
ELLERS BLIV VED:::::
Der er
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

mig får du ikke til at SIGE noget, bare du selv har DET GODT
og FÅR STYR PÅ DINE______________________ og hans/ ANE + TANKE_GANG
ALT ANDET er forgævet________
Det er `DIN ANDEN ''indre'' PERSONLIGHED`
DER SNAKKER OM vægt_-____ikke andre
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gå til en LÆGE_ da andre kan se du har tilbØJELGEHED
TIL AT UDVIKLE ANDRE SYG - DOMME
med din tankegang.
Jeg ville kalde dem TIKS
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Er du ung_ TAG DET I SVINGET_ før du mister modet
Er du ældre_______lol
håb på en hjemmehjælp.
Blev selv lovet guld og grønne skove
der IKKE har været ? plejer_hos mig i 2 ÅR
------men sådan er systemet TIL TIDER
Og jeg er sgu blevet tosset___
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Men en till dig, der troede hun var FED______
Nu er der kun MINDER____TILBAGE.
ALT ANDET ER OP DIG SELV //////
OAS PÅ DERUDE.______
Citat
http://www.sendspace.com/file/ixqfrs

Kommentar
Fra : disk-en

Dato : 20-12-07 05:08

nat

Kommentar
Fra : lianesen

Dato : 12-02-08 21:20

Stakkel stakkels lille du. Du bør for din egen skyld søge hjælp straks, jo før jo bedre, det kan kun gå for langsomt. pøj pøj min ven. pas på dig. mvh lianesen.