/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
PLEASE HJÆLP TIL VBA!!
Fra : Etooo
Vist : 328 gange
20 point
Dato : 18-12-07 01:51

Jeg sidder med en opgave, hvor jeg bliver bedt om at lave en "Top 10" og en "Bund 10" over de mest aktive og sløve idrætsudøvere...

Håber der er en ekspert der kan hjælpe mig...

Kommentar
Fra : ajuul

Dato : 18-12-07 08:20

Har du allerede input et sted fra? (Et array, en tabel i Access eller en tabel i Excel)
/ajuul

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-12-07 09:17

Hej Etooo...

Hvis du skal have hjælp, så skal du lige komme med nogle flere oplysninger....

Hvilke data har du? Er det VBA i Excel, Word, Access eller ?

Kommentar
Fra : Etooo

Dato : 18-12-07 11:13

hejsa det er i excel. Hvis i har mulighed for at oplyse jeres e-mail kan jeg sende filerne med dataerne til jer....?

Kommentar
Fra : Etooo

Dato : 18-12-07 11:21

Opgave formuleringen lyder således:

Medlemsaktivitet:

Centeret har besluttet at hædre og håne de aktive hendholdsvis de sløve udøvere og til det formål skal de bruge en Top 10 og (knap så politisk korrekt) en Bund 10 over de mest aktive og de mest sløve idrætsudøvere over det sidste halve år. Planen er at lave en Hall of Fame og en Hall of Shame som kan hænge i centeret og jævnligt blive opdateret. Du skal lave en oversigt der viser de 10 mest aktive og de 10 mindst aktive udøvere i centeret- beregnet udfra deres holdbookninger. Som minimum skal det fremgå hvor mange gange de har trænet i alt samt deres ugentlige gennemsnit og selvfølgelig hvem de er.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-12-07 12:37

Du finder min emailadresse nederst, hvis du klikker dig ind på min profil...
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=135500

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 17-01-08 01:05

Hejsa - er du rar at afslutte spørgsmålet ved at acceptere et svar?

mvh berpox