/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Samsung SyncMaster 2232BW
Fra : Michaelemcken
Vist : 507 gange
10 point
Dato : 17-12-07 20:51

Hej

Jeg vil egenligt bare vide om denne skærm er god, hvis ikke hvad vil i gå efter til samme pris?

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 17-12-07 23:19

hejsa

jeg har en samsung sync master 710n og jeg er meget glad for den , jeg fik afvide da jeg købte den at det var en god skærm

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : myg

Dato : 22-12-07 21:19

Vi har/har haft Syncmaster i 17"- 19" - 22" og aldrig haft grund til klage. En enkelt havde en fejl eller også havde den ikke, men der kom små "komma"-fluer ind under skærmen og lignede pixelfejl. Blev omyttet uden problemer (Midt-Data).

Kan kun anbefale Samsung

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 04-01-08 15:24

Det er en lækker skærm :D .. har selv lige købt en 2032bw og er meget glad for den :D

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-08 12:50

Har lige købt et billigere alternativ: neovo H-W22,
det fås på tilbud hos TDC til kun 1777 kr; virker og kan anbefales, Svend

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 21-02-08 13:23

Hvad skal du bruge skærmen til ?
Hvis det hovedsagelig kun er til spil og alm. pc-kontorarbejde, så er det en helt OK-skærm, men hvis du også ønsker at lave seriøst billedbehandling er den ikke optimal.
Den har et TN-panel, som generelt er hurtige og dermed velegnede til spil.
Til egentlig billedbehandling, bør du vælge en skærm med f. eks. S-PVA panel.
De er dog til en noget højere pris..
Du kan se test/anmeldelser af 2232BW på ALA-test dk og PC-pro UK.
Den har fået gode anmeldelser