/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Animerede pausebilleder til Nokia 3510?
Fra : Stonesten
Vist : 551 gange
75 point
Dato : 13-02-03 06:55

Er der nogen der ved nogle wap-sider hvor man kan hente fede Animerede pausebilleder til sin Nokia 3510?
Jeg synes at det er ved at blive lidt kedeligt at glo på de gamle hele tiden!!!

Accepteret svar
Fra : ho_dabp

Modtaget 37 point
Dato : 13-02-03 16:58

Så vidt jeg ved fra min egen nokia kan man ikke slette de animerede billeder, men hvis du skaffer et datakabel så kan du overskrive dem...
www.super-cover.com er billige, ligesom http://www.djubi.dk/

Kommentar
Fra : Stonesten

Dato : 13-02-03 18:11

Jeg tænkte på via wap???

Kommentar
Fra : ho_dabp

Dato : 16-02-03 21:23

Jamen problemet er at der ik rigtig findes nogle sider med sådan noget, ikke efter hvad jeg har erfaret i hvert fald... - Jeg skiftede mine ved at finde nogle pauseskærme (animerede selvfølgelig) på nettet, som jeg uploadede til en wap side og så dl'ede dem til min fon, har også haft gjort det med datakabel...

Godkendelse af svar
Fra : Stonesten

Dato : 21-03-06 23:52

Tak for svaret ho_dabp.