/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
LYD
Fra : jaff
Vist : 319 gange
20 point
Dato : 16-12-07 20:06

HJælp Allle sammen hjælp, efter min computer ( Compaq presario SR1000. serial numberCZB43404P0) har været gået død pga. virus.fik jeg den genoplivet ved at geninstaller windows xp Pro. men min lyd var og er forsvundet. tror jeg skal have installeret en driver til mit lydkort.... men kan ikke finde udaf hvilket lydkort jeg har. når jeg går på opdagelse i hvad min pc består af, står det bare at mit lydkort er et multimedielydkort....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 20:15

http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Denne fortæller dig HVAD din PC indeholder....

Og igen - velkommen....

Kommentar
Fra : jaff

Dato : 16-12-07 20:24

takker