/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Mirofon
Fra : top10
Vist : 368 gange
123 point
Dato : 16-12-07 16:38

Min mikrofon er holdt op med at virke fra den ene dag til den anden. Lydkortet er integreret på bundkortet; jeg kan stadig høre musik fra højttalerne, men der er baggrundsstøj med mikrofonen slået til med forstærkning på. Når jeg slår mikrofon fra, er der ingen støj mere. Mit bundkort er Asus næsten nyt. Løsningen kunne måske være at købe et lydkort, er der nogen, der har et forslag.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-07 16:47

Prøv en ny mic.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-12-07 16:55

Intern knækket mikrofon ledning er et godt gæt. Prøv med en anden mikrofon.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 16-12-07 17:28

køre du med højtaler når du har slået mikrofon, kan det være det der er problemet.

Din mikrofon kan høre højtalerne og giver en hyletone.

Prøv at tage headset på og se om den gør det samme