/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kopiere outlook adresser
Fra : ipbirk
Vist : 1349 gange
50 point
Dato : 16-12-07 12:48

Hej
Jeg har et problem som jeg håber der er nogen som kan hjælpe med. Jeg vil have kopieret adresse kartoteket fra en pc til en anden, men når jeg går ind i >stifinder>lokaleindstillinger>application data>microsoft>outlook>outlook.pst og vil kopierer den ind på mit skrivebord for at senere overføre den til maskine 2, så får jeg denne fejl " Det er ikke muligt at kopiere Outlook.Processen kan ikke få adgang til filen, da en anden proces har låst en del af filen"
Hvad kan jeg gøre??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-12-07 12:54

Det er fordi Outlook er åben, at du får den meddelelse.

Men du kan også i Outlook gå i Filer, Importer og eksporter, og så følge menuen derfra. Så bestemmer du selv, hvad du vil have eksporteret.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 16-12-07 12:54

Det letteste er ar trække dem ud i en ny mappe. På samme måde som du flytter filer.
Og tilbage i den "nye" outlook.

Det gør jeg med mine imellem hjem og arbejds PC på en USB nøgle...
mvh ben

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 16-12-07 12:59

Citat
IDet er fordi Outlook er åben, at du får den meddelelse

Outlook er ikke åbent, jeg har også prøvet at genstarte.

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 16-12-07 13:01

Citat
Det letteste er ar trække dem ud i en ny mappe. På samme måde som du flytter filer.
Og tilbage i den "nye" outlook.

Jeg kan ikke nøjes med at trække ud i en ny mappe, outlook skal blve på den første maskine(jeg har 2 maskiner) det er en kopi jeg ønsker

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 16-12-07 13:23

Så trækker du da bare med højre musse knap og vælger kopier...
Du kan også markere alle og kopier dem, herefter indsætter du i en tom mappe...
mvh Ben

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-12-07 13:26

Du skal gå ind i Outlook og via Filer Importer og eksportergår du ind og Exporter til en fil Fil med private mapper (pst) Her bestemmer du hvor du vil lægge din kopi af filerne i Outlook.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 16-12-07 13:58

Du finder adressebog i PC nr. 1 i denne sti:
Documents and Settings\Dit navn\Application Data\Microsoft\Address Book
Kopier filerne fra mappen Address Book og indsæt den i samme sti på PC nr. 2
Ammitz

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 17-12-07 19:33

Hej
Det var Gmail som drillede, efter jeg havde deaktiveret G mail ned ved uret var det ingen problemer med at tage kopi.
Desværre kan jeg ikke give point denne gang.
God jul og godt nytår

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-12-07 21:45

Jamen selvtak for ulejligheden... skal ikke gentage sig!