/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
hacking
Fra : nice_girl
Vist : 670 gange
40 point
Dato : 12-02-03 22:41

ja...jeg ville lige spørger....hvad er den nemmeste metode til at hacke emails??.. Det er ikke til noget ulovligt....jeg er bare såmænd meget interreseret i alt det med at finde ip nr. og hacke emails osv... så kan nigen hjælpe med det og forklare uddybende hvordan man hacker éns email....altså på den nemme måde....

mvh. nice girl

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 12-02-03 22:51

nice.... >

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-02-03 23:15

Tillæg
Læs mere her Nice Girl
http://www.stophacking.dk/Lov.htm
Brian

Kommentar
Fra : als

Dato : 13-02-03 09:05

Og du er en nice_girl? Jeg er dybt forarget. Luk straks spørgsmålet. mvh als (arbejder til daglig med lovgivning, kriminalitet, told, skat, moms, afgifter mv)

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 13-02-03 09:48

Der er ingen ting galt i at være interesseret i hacking, det kunne jo være at personen ville bruge tingene til noget fornuftigt i stedet for kriminalitet og andet fusk. Der er absolut intet galt i at finde ud af, hvor der eventuelt er huller så man kan lukke dem, men hvis man ikke engang kan få af vide, hvordan man finder ud af om der er huller, så har man jo et problem, har kun lige en ting at tilføje og det er et ordsprog, som vi alle kender ”Tyv tror at hver mand stjæler”

Hilsen Ivanovic

Kommentar
Fra : als

Dato : 13-02-03 10:30

"Tyv tror at hver mand stjæler" Hvis du hentyder til mig, så kræver mit job at jeg har en pletfri straffeattest og at jeg vedbliver at have det. Vi har lige haft en rambok-tyveri her i nærheden. Du ivanovic1 kan måske give mig oplysninger om hvordan sådan et foregår og planlægges eller skal jeg stille det som spørgsmål her på Kandu? Ivanovic1: Oplysninger og indsigt i hvordan kriminelle ting foregår skal ALDRIG gives videre i et offentligt medie. Det kan godt være at nice_girl har reelle hensigter, men det er nu ikke kun hende/ham som har en computer med adgang til internettet. De personer som med reelle hensigter skal have indsigt i sådanne ting skal ikke have dem på Kandu. Var dette spørgsmål f.eks. stillet på Eksperten.dk var spørgeren blevet udelukket.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 13-02-03 11:10

Det kan jeg overhovedet ikke give dig ret i, vi lever i et demokratisk land og det er fuldt ud lovligt at vide hvordan kriminalitet bliver begået, der er bl.a. programmer som station 2 og uopklaret som også blev vidst engang osv. Disse programmer viser hvordan forskellige ting fungerer, det må være op til den enkelte at sørge for, at personen ikke overtræder lovgivningen, i så fald må de jo tage konsekvensen af det, når de bliver taget.

Hvor langt ud vil du gå, så kan man ikke snakke om et tyveri i en bus, for hvis nu er en person hører det, kan det jo være at han laver et tyveri, det er simpelt hen for langt ude.

Kommentar
Fra : nice_girl

Dato : 13-02-03 11:31

okay... als og birani.... I er helt ud af den så slap lige af ik?????????????? .... hvad fanden... er I blinde eller sådan noget? Jeg sagde at jeg ikke vil bruge det til noget ulovligt...de er noget der hedder at lave lidt sjov med vennerne ...sådan som de gør med mig.... Jeg ved udmærket godt hvor meget straffen er okay!!! ... jeg håber det ka gøre jer lidt klogere........ og så er jeg altså ikke den eneste der spørger om sådan noget...... Og siden I praler så meget om hvad I laver osv. så vil jeg lige sige I burde være kloge nok til at vide at vi har ytringsfrihed her i Danmark.... vi er ik i bøhlandet..... ps. jeg er en hun.... en pige... hvis du ved hvad nice "girl" betyder så vil du nok vide det!!!!

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 13-02-03 11:40

Kan kun give nice_girl ret især den med ytringsfriheden og bøhlandet

Kommentar
Fra : als

Dato : 13-02-03 11:46

jeg er en hun.... en pige... hvis du ved hvad nice "girl" betyder så vil du nok vide det!!!!

Har været udsat for at en som underskrev sig med Pernille var en mand.

hvordan kriminalitet bliver begået, der er bl.a. programmer som station 2

Lige netop de specielle ting viser station 2 ikke af samme grund. Hvordan et vindue er slået ind og lukket op udefra osv. ja, men det ved enhver.

ytringsfrihed her i Danmark

Ytringsfrihed, Ja inden for de normale grænser med at man ikke må fremkomme med injurier, give visse oplysninger offentligt osv osv. Hvornår har du sidst set en kriminel gi' kursus i hvordan man nu bedst laver dit og dat kriminelle ting?

praler så meget om hvad I laver

Forstår du det som pral så har jeg nok ikke udtrykt mig klart nok. Beklager.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 13-02-03 12:34

Hvad er det de ikke viser i station 2, de viser lige præcis hvordan røverne gør, f.eks. det med sigøjneren som plyndrede folk i deres eget hjem, der viste de lige PRECIS hvordan de gjorde så folk var klar over det, og ja hvis der sad nogle uærlige personer kunne de da sagtens bruge det de så til korrupte ideer, så til tider viser station 2 ALT.

Så igen må jeg meddele at jeg ikke er enig, men sådan er det jo bare, folk har forskellige holdninger man skal bare lade være med at dømme folk direkte eller indirekte medmindre de dømmer dig.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-02-03 12:36

Hej Nice girl
Det kan da godt være du ikke vil misbruge det,hvis du fik opskriften herinde på hvordan man hacker.
Men kommer sådan en opskrift,er der sikkert mange der vil misbruge det.
Så svaret vil du aldrig FÅ herinde.
Men internettets muligheder er store
Søg og du skal finde
MVH Brian

Kommentar
Fra : nice_girl

Dato : 13-02-03 18:10

ok als: jeg vidste du vil sige det med at man kan lyve om sog selv... hvorfor blander du station 2 ind i det her.... kriminalitet... ja som hundrende gang så er det ikke noget ulovligt jeg er ude på... jeg er klog nok til at ikke give mig selv problemer.. så.... tag dig lige sammen... ytringsfrihed betyder: Man har lov til at ytre i landet som man vil.... jeg er ik engang en dansker og jeg ved hvad det betyder så styr dig lige ik.....

og det er normale grænser skal bare lige fortælle.... hacking er noget almindeligt nu om dage..... det er meget lang tid siden det ik var normalt ok ok ok!!!!!!!!!!

og ivanovic1: tak for din støtte jeg er glad for at der i det mindste er en der støtter mig med mit spørgsmål.... og som er helt uskyldigt.

Kommentar
Fra : nice_girl

Dato : 13-02-03 18:14

briani: Hvis du ik kan hjælpe mig så er der mange andre her der kan hjælpe.... jeg stillede ik spørgsmål for at få fornærmelser..... af en fornærmer som DIG....okay du kan ik hjælpe mig med at give opskriften her over til mig...ja men så har jeg tilbud.....mail mig..... og giv mig opskriften der.....der er ik mogen der misbruger den der....
Så er der flere undskyldninger ..eller...går du med på tilbuddet..????

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-02-03 19:09

Hej Nice girl
Du skriver
” briani: Hvis du ik kan hjælpe mig så er der mange andre her der kan hjælpe”
så er det da mærkelig at du ikke har fået et svar endnu?

Ja vi er her for at hjælpe hinanden,men ikke til at opfordre til ulovligheder
Og uanset hvad du skriver,så er hacking Pisse ulovlig,og træls for dem det går udover.

Og Kandu er ikke et forum for den slags spørgsmål
Og du er faktisk heldig med at kandu ikke har slettet dit spørgsmål,og dit brugernavn endnu,men de har nok ikke fået øje på den.

Jeg er personlig ligeglad med hvad du gør,vil du lære at hacke,så kan hverken jeg eller andre forhindre dig i det.

Der er bare noget jeg ikke forstår.
Du skriver det er for at lave lidt sjov med vennerne,ligesom de gør ved dig.
Er det virkelig venner,når de hacker sig ind i din computer?og dermed kan se,alt hvad du har liggende.
Så må de jo også være venner nok,til at forklarer dig hvordan de gør det ikk?

Og den der email du så gerne vil have
Den får du ikke fra mig af.

MVH Og en forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : als

Dato : 13-02-03 19:17

Lige to ting før jeg slutter her: Det var ikke mig som bragte station 2 ind. Det var ivanovic1 kl. 11.10. Hvis det nu er et ganske almindeligt lovligt spørgsmål hvorfor tror du så at ingen har givet dig et svar på dit spørgsmål ?
Slutter mine indlæg til dette spørgsmål og ha' en fortsat god aften.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 14-02-03 08:50

>Lige to ting før jeg slutter her: Det var ikke mig som bragte station 2 ind. Det >var ivanovic1 kl. 11.10. Hvis det nu er et ganske almindeligt lovligt spørgsmål,

Spørgsmålet er fuldt ud lovligt

>hvorfor tror du så at ingen har givet dig et svar på dit spørgsmål ?

Hvem siger at ingen har givet hende svaret?? du kender hende måske privat?

>Slutter mine indlæg til dette spørgsmål og ha' en fortsat god aften.

Yes det ville være fornuftigt

Hilsen Ivanovic

Kommentar
Fra : nice_girl

Dato : 14-02-03 10:10

ja det har du ret i ivanovic. Briani.... venner der gør det mod mig...jeg tror nok ik at du har fattet det...men jeg sagde at hacke emails... okay..... der er mange forskelllige måder at hacke på...du ved det måske ik..... Ja det vil være fornuftigt for jer begge to als og briani at smutte ud herfra......det er det bedste før jeg kværker jeres hjerner.... altså hvis I har nogen..men det tror jeg ik at I HAR..FOR HVIS i HAVDE...VILLE i IKKE VÆRE SÅ DUMME.!!!!!

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 40 point
Dato : 14-02-03 12:17

Hej igen
Og du kalder dig selv Nice
Hvis det er personens ip nummer du vil have,kan jeg da godt hjælpe,da det jo ikke er ulovlig.

Højreklik på den email,du vil have ip nummeret på
Vælg egenskaber
Vælg detaljer
Så kan du finde ip adressen der.
Et eksempel
Prøv at højreklik på en email fra Kandu
Vælg egenskaber og detaljer
Så kan du her se at kandus ip nummer er
prøv at skrive disse tal,i din adressefelt i din explorer og klik på enter
og så kan du se at Kandu siden kommer frem.

Så det må jo være svaret på dit spørgsmål.

MVH og en rigtig god wekend
Brian

Godkendelse af svar
Fra : nice_girl

Dato : 14-02-03 14:05

undskyld mig men det har jeg fået af vide og det har jeg altså også prøvet...men det hjælper IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : nice_girl

Dato : 14-02-03 14:05

undskyld mig men det har jeg fået af vide og det har jeg altså også prøvet...men det hjælper IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!