/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Er de helt dumme ?
Fra : Jesper_wood
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 14-12-07 18:25

Hvad sker det lige her:
http://www.pcworld.dk/blogs/Notesbloggen/1038?a=rss&i=0

Er det størstedelen af USA der ikke fatter noget eller ?...

( ved godt at filmen kan være mixet sammen til at vise dette resultat )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 18:49

Den slags svar opleves skam også på Kandu

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 14-12-07 18:55

Nogle af dem er i hvert fald ikke for kvikke

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 14-12-07 18:55

Hvad er Hiroshima og Nagasaki kendt for ?
Svar:
De er da prof brydere....

Hvem er Tony blair ?
Svar:
En skuespiller....

Ej, tror ikke at danskere er så langt væk fra virkeligheden.
Det er jo voksne mennesker de spørger....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 19:01

Citat
Det er jo voksne mennesker de spørger....

Eller de render rundt på et amerikansk "Riskov"......

Spørg du mennesker nok vil du ALTID få nogle svar der bagefter kan klippes sammen...

Tro ikke på alt den slags....

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 14-12-07 19:13

Ej det er rigtigt nok.

Tror jeg prøver min egen undersøgelse....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-12-07 20:35

Hold da op...jeg er rystet.

For mange år siden var jeg på Thule Airbase ved BMEWS, og de amerikanere der var deroppe, var den onde hylemig ikke for kvikke. De rendte bl.a. rundt i hærens camouflageuniform. De var slet ikke til at se, når de var ved isen. Og der er ikke andet end is deroppe hehehehe

Jeg troede det var nogle specielt småtkørende som var håndplukket til at være deroppe. Men er de allesemman sådan...home i US så er det da en interessant befolkning

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-12-07 00:24

Jamen danish er den kage som ligger øverst på det amerikanske menukort og har landegrænse til frenchfrieds terrorty ved Canadas westcost..så er det vist placeret

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-12-07 09:08

hvad med at vende det lidt om.. hvor meget ved vi egentlig om de forskellige stater i usa og om deres guvenører.. jeg kender sq ikke mange andre end MrTerminater..

Ja, self. er der nogen dumme hoveder der ovre, men hvis vi gav et tilsvarende spørsgmål til 500 mennesker i dk, mon så ikke også vi kunne klippe en lille film sammen over deres svar.

Kommentar
Fra : VilladsOlesen

Dato : 31-12-07 00:32

Citat
hvad med at vende det lidt om..

Det er rigtig nok. Amerika har nok i sig selv, ligesom resten af verden har nok i sig selv.
Spørgsmålet står dog stadig ubesvaret, om vi ville få et andet billede af at spørge europæere om amerikansk stærke spørgsmål