/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WP computer lukker uden varsel
Fra : svenliss
Vist : 690 gange
218 point
Dato : 14-12-07 18:17

Når jeg starter op slukker computeren af sig selv. Når jeg slukker TDC modem starter den af sig selv igen.
På samme måde slukker computeren når jeg tænder printeren.
Det er i startfasen den gør det nogle gange i træk.
Når først den er "varm" er der ingen problemer.
Mvh. Svend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 18:42

Næh...

Den står såmænd bare på "stand-by"

Så hvergang du rører noget går den i gang...... (os slukker selv igen - tilsyneladende FOR hurtigt)

Du må en tur i kontrolpanel - strømstyring.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-07 21:53

Det ku også være at du har fået noget snavs på den Hvis det ikke er som Refi straks konstaterer kan du måske starte den op i fejlsikker tilstand og derefter evt lave en onlinescan Der er så mange angreb af forskellig art i julemåneden især
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-07 22:56

eventuelt med denne scannerhttp://support.f-secure.com/ols/start.html

Kommentar
Fra : zith

Dato : 15-12-07 12:47

hvor lang tid går det før den slukker og på hvilket tidspunkt i startup slukker den??

Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 15-12-07 13:16

Den slukker omkring det tidspunkt hvor alle ikoner mv. er fremme på skærmen - når ikke at komme på eks. Outlook - kan forekomme et par gange i træk.
Når den er "varm" fungerer alt OK - dog hvis jeg tænder printeren slukker den hver gang.
Ejendommeligt?? at når jeg slukker TDC modemet, tænder den af sig selv igen.
Mvh. Svend