/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Live streaming af flashfil
Fra : Kazistuta
Vist : 454 gange
500 point
Dato : 14-12-07 01:57

Jeg er tilmeldt et fodboldspil på nettet, hvor jeg samarbejder med en del andre spillere rundt omkring i verden. Hver kamp, vi spiller, bliver simuleret i en flashvideo af en slags, og jeg vil gerne vide, om der er nogen mulighed for, at jeg kan streame denne videofil LIVE over nettet, så mine "holdkammerater" kan følge med i samme øjeblik?

Hvis ja, hvilke programmer/tjenester skal jeg så benytte mig af?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-12-07 14:31

Er det en flash-'ting' I selv laver?

..eller er det en sevice som udbyderen af fodboldspillet stiller til rådighed?

(..i sidstnævnte tilfælde er det (..alt efter hvad som står i EULA'en) et brud på ophavsretten at steame indholdet !
..og vi ka' derfor ikke hjælpe jer her på kandu.dk !!! Jf.: http://www.kandu.dk/rules.aspx )

Hvis I selv har lavet indholdet ..: simuleret i en flashvideo af en slags

..skal vi ha' lidt flere detaljer om implementationen for at ku' hjælpe jer videre

Hvilken 'slags' videoformat er det tale om?
Hvilke codec's eller plug-ins kræves der?
Skal det validere korret i forhold til websatandarden som anbefaler af w3.org?
Skal steamen være lagret eller realtime?
Skal den være browser/OS platformuafhængig?
osv.

</MOLOKYLE>