/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Xp-update - sære farver
Fra : vaxen
Vist : 717 gange
100 point
Dato : 13-12-07 10:55

God formiddag!

I går aftes, da jeg slukkede min pc'er, lavede den som så ofte før en update...

Da jeg startede den igen her til formiddag, var farverne på skærmen forandret...

What to do???

Vaxen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-07 11:08

Prøv at sætte den tilba under start ,programmer systemværktøjer gendannelse
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-07 11:08

tilbage

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-12-07 11:11

Jeg tjekker lige om jeg kan lave gendannelse - har en uhyggelig mistanke om, at jeg har slået systemgendannelse fra ...

Tjekker...

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-12-07 11:24

Jeg havde ikke slået den fra

Og jeg har så lavet en systemgendannelse uden resultat....

Det er alle de røde farver, der mangler....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-07 11:25

Ellers ind i kontrolpanel og fjerne den sidste opdatering under system
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-07 11:27

Og når den så er i orden så se lige at få slået den til igen
Julehilsner Sune

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-12-07 11:27

så lige, hvad det var for nogle opdateringer den havde lavet, og det var bare noget sikkerhed og så en til IE 7..

Kan da ikke forstå, at de skulle lave den slags numre..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-07 11:29

En ide mere er at opdaterer dit grafikkort Under System Øhh og så er opdateringer jo ikke under system men under tilføj/fjern undskyld

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-12-07 11:32

Ja, grafikkortet kan jeg jo lige tjekke ud...

Men - jeg tror faktisk jeg vil udelukke det oplagte, nemlig at skærmen er i udu... Det har jeg ikke gjort endnu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-07 11:36

Hmm lyder godt nok utroligt Hvad er det for en skærm Du sku måske også lave en online scanning feks på
www.spywarefri.dk

Suno

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-12-07 11:43

Det er en LG skærm....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-07 12:04

Har du evt.en anden skærm du ku prøve at sætte til??
Suno

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-12-07 12:31

HOV..

Lige pludselig VUPTI blev farverne ganske normale...

Hader periodiske fejl, nu bliver det da rigtig besværligt

Nå, men jeg takker for din hjælp Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-07 16:01

Det er en 40 cm fejl

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-12-07 16:01

Har du rodet lidt med kablet til skærmen???

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-12-07 20:03

Næ, det har jeg nu ikke..

Og den har stået hele dagen og skiftet i farverne... Nogengange bliver den lidt for blå, andre gange lidt for grøn - og så skifter den over til almindelig igen....

Vaxen

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 13-12-07 20:55

Sluk for din pc’er – hiv skærmkortet ud.

Rens kontaktpunkterne med et viskelæder – ikke brutalt sådan med lidt blid hånd.

Sæt kortet ind igen – og tænd for isenkrammet.

Hjalp det??

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 14-12-07 11:28

At det virker igen kan vel skyldes at virkningen af de svampe du spiste til morgenmad er aftaget