/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
engelsk til pc brug
Fra : gamle61
Vist : 641 gange
100 point
Dato : 13-12-07 02:48

er nu kommet i den tro at mit jydske ikke slår til længere , har i en ide om hvordan jeg kan lære engelsk til rimelige penge (folkepensionen er ikke stor) og helst herhjemme , og kan det overhovedet lade sig gøre når man er 66 - føler mig sommetider noget fortabt , når alle de udenbyske ord vælter frem på min skærm - m.v.h. og på forhånd tak , gamle61

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-07 03:00

Hej gamle.

Du kan måske bruge dette IT-leksikon.
http://www.version2.dk/leksikon?gclid=COy4woiVpJACFQp3MAodFmgLoQ

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-07 03:06

Hvis det er selve det engelske sprog du vil lære, er der mange muligheder. Her er f.eks et kursus med lyd til 698,- Jeg ved ikke om det findes billigere....det gør det måske, men det skal jo også være en kvalitet, så du får noget ud af det, og pris og kvalitet hænger jo lidt sammen.

http://www.engelske-kurser.dk/shop/engelsk-kursus-engelsk-176p.html?gclid=CM28g_mVpJACFQdjMAodW0Ttow

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-07 03:08

Citat
og kan det overhovedet lade sig gøre når man er 66

Gider du lige. Selvfølgelig kan det lade sig gøre, og du har 20 gode år endnu, så kom du bare igang

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-12-07 07:49
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-12-07 08:08

Det er en god ide Helle. Men blir man ikke irriteret, hvis man hele tiden skal aflevere det. Man kan vel højst låne det et par måneder af gangen

Accepteret svar
Fra : WinXPeter

Modtaget 100 point
Dato : 13-12-07 08:10

Her er et gratis on-line kursus. De skriver:

Velkommen til engelsk for begyndere

Nåede du aldrig at lære engelsk i skolen

Trænger du blot til en repetition af almindelige ord

Er du netop startet med at lære engelsk i skolen

Så er du kommet til det helt rigtige sted på nettet. Vi begynder helt fra grunden og går langsomt fremad i et tempo, hvor alle kan følge med.

Nyhed : Flere har længe ønsket et talemodul til sitet, således at også udtalen af de engelske ord kan læres. Talemodulerne er ekstra tilbud til niveauerne, som koster 50 kr. om måneden. Man vil fortsat kunne benytte niveauerne gratis, hvis man ikke ønsker tilvalg af talemodulerne

http://www.engelsk-online.dk/

Bare igang

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-12-07 08:21

måske nok Klumme, men så ka´man da afprøve det, evt selv vil købe selv det senere, hvis det er godt

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-12-07 08:24

uha det er tidligt på dagen, mente jo, man kan afprøve det, evt selv købe det senere

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 13-12-07 11:13

Tak for svaret WinXPeter.var inde at kigge alle og dit var det jeg tror passer bedst til mig - fortsat god dag - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-07 11:40

Du kan nok også have gavn af dette link, en dansk/engelsk oversættelse til pc brug

http://www.klid.dk/dansk/ordlister/ordliste.html