/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Dobbelt-mail
Fra : Denpete
Vist : 661 gange
50 point
Dato : 12-12-07 19:46

Hvorfor modtager jeg konstant to enslydende mails på mine abonnementer her fra Kandu?

VH
Denpete

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 20:13

Du har nok 2 Nicks

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 12-12-07 20:19

Hey refi,

Nej det har jeg nu ikke - i hvertfald ikke her på KAndu. De mails jeg får går ind på samme mailadresse.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 12-12-07 20:35

Har du oprettet en regel inde i Outlook, så har du måske oprettet dobbelt regel på Kandu.

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 20:39

Ellers lader du bare være med at spørge eller svare på Kandu - så stopper det automatisk

Kandu er af og til sjov - men det er næppe deres skyld.... - så din mailopsætning er et godt bud....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-07 21:46

kandu´s veje er lige så uransagelige som mikrobløds

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 24-02-08 15:15

Jeg har samme problem, Har du indstillet den til at gemme en kopi af dine meddelelser på serveren? Det har jeg nemlig mistænkt for at være synderen.. Jeg opretter selv et spørgsmål angående det samme, da det jo ikke ligefrem er løst her

Lyhne1

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 25-02-08 07:24

Hej Lyhne1,

kun på en enkelt af mine konti har jeg sat 'Gem kopi på server. Men det er som om 'problemet' har løst sig selv af en eller anden årsag.....