/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvad er normal sex
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 2094 gange
300 point
Dato : 12-12-07 16:39

missjosephine får meget skæld ud fordi hun har tilladt sig at stille et spørgsmål med baggrund i at en fyrs adfærd har forvirret hende.

Hun er blevet overfaldet af en flok småborgerlige bornerte moralister der prædiker om hvad der er forkert.

Men hvis vi lige ser bort fra den slags sex hvor der er nogen der lider overlast, hvad er det så lige vi forstår ved rigtig og forkert sex.

Nogle af de kloge hoveder her på steder mener åbenbart at der er nogle almene guddommelige rigtig og forkert ting og at det ikke har noget at gøre med hvad der er rigtigt og forkert mellem to enkelte individer.

Så fortæl os der ikke kan reglerne hvad er forkert sex

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 16:49

at give udtryk for at det er ulækkert er da ikke at dømme folk.. og nu vi taler overlast.. så er der netop en der lider overlast ved bæsex.. hvorfor er det lige at så mange mennesker bliver syge af mad.. fordi folk ikke vasker hænder når de har været på toilettet.. men direkte at få hældt coli baktierier i munden eller på kroppen er så sandelig at lide overlast. derimod findes der vist ikke nogen manual for hvordan sex skal være. det er nok noget folk finder ud af indbyrdes

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-07 16:51

- der er ingen regler, men en masse meninger/opfattelser. Dem har alle jo lov at udtrykke. For min skyld må hun æde en mødding og skylle efter med en gylletank, men jeg kan ikke forstå at det skal foregå i dette forum...

Mvh Steen

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 310 point
Dato : 12-12-07 16:55

Ja, man skal passe på med hvad man spørger om herinde, for der sidder en flok og holder øje med om man nu kan "tillade" at der bliver spurgt om netop den slags...
Det er en af grundene til at jeg ikke kommer her så meget mere.
Til dit spørgsmål, vil jeg sige, at normal sex er den slags sex som gør alle glade og tilfredse og hvor ingen lider nogen form for overlast.
Og hvordan man kommer til tilfredsstillelsen er op til den enkelte og jeg har kun skuldertræk tilovers for de småborgerlige mennesker, som stiller sig som dommer overfor andres menneskers sexualliv..herregud, de ved ikke bedre.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 16:56

Tilde38 og Stouenberg i glemmer begge at sige at jeres indlæg er udtryk for jeres helt personlige holdning og ikke har nogen almen interesse overhovedet !!!

Og Tilde hvordan kan man tale om at lide overlast hvis man frivilligt er gået med til noget ???

Steen hvis der er noget du ikke forstår hvorfor nøjes du så ikke med at stille et spørgsmål i stedet for at svine andre mennesker til

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 16:59

det er fordi emnet hedder sexuelitet.....det er rubrikkens navn hr.......læs.....hvis det var forbudt at stille den slags spørgsmål herinde, så fandtes rubrikken nok ikke i forummet....sådan er det nu engang......at være bonert kan også være slemt.....nytænkning.....
og...........
ja .....
m.j.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-12-07 17:02

Rigtig sex er det jeg synes er rigtigt - resten er forkert. Så enkelt og snæversynet kan det udtrykkes....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 17:02

frivillig tvang... nu tror jeg ikke missjosephine er typen der ikke kan sige fra... men der findes mennesker der ikke kan...
jeg vil til enhver tid give udtryk for min personlige holdning når det passer mig...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-07 17:10

Thomas, jeg forstår udmærket, derfor mine indlæg. Jeg respekterer selvfølgelig din ret til at forsvare spørgsmålet men jeg synes, ærligt talt, at det ikke hører hjemme på kandu.dk. Vedkommende har åbenbart adgang til nettet, så kunne I ikke gøre mig den tjeneste at mødes derude, blandt ligesindede?

Mvh Steen

PS: Har din personlige holdning almen interesse?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-12-07 17:17

Steen, hvis ikke du kan tåle mosten, hvorfor abonnerer du så på sexualitet?
Jeg synes da heller ikke at bæ-sex og urinsex er sagen, men jeg fordømmer da heller ikke dem der tænder på det. Det er da fuldstændig deres eget valg og de mennesker er fuldt ud lige så normale som så mange andre mennesker.
I ville blive overraskede hvis i vidste hvad jeres venner, chef eller naboer tændte på

I stedet for at blive forargede og stødte over det, så prøv da at være lidt nysgerrige istedet for, livet bliver mere interessant og givende.
Nu tænker jeg ikke kun på urin og afførring, men mange andre facetter at livet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-12-07 17:18

Forkert sex er tvang, og at forsøge at gøre det samme som i de fleste x-film.

Alt andet må folk sgu selv finde ud af internt.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-07 17:24

- mangorossa, jeg abonnerer ikke på noget som helst, men åbner "seneste indlæg". Det var derfor jeg bragte "børn" ind i omtalte debat...

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 17:26

@Stouenberg min personlige holdning ??? øhhh jeg har kun stillet nogle spørgsmål og det eneste du indtil videre har formået er at foreslå er at sex ikke bør være tilladt at diskutere under emnet sex.

Stouenberg livet er mangfoldigt og hvis det at debattere det seksuelle volder dig kvaler så frameld dig dog dette emne.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-07 17:30

- hvad er så DIN personlige holdning Thomas? Du kender åbenbart min...

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 17:30

@Tilde38 du er mere end velkommen til at give udtryk for din personlige mening når bare du husker at give udtryk for at det er din personlige mening, mange af de ting du foretager dig vækker jo også afsky hos andre men derfor skal de vel ikke kommentere det vel ?

Derudover hvornår er det frivillig tvang ?

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 17:32

@Stouenberg Jeg har ikke stillet et spørgsmål fordi jeg selv ønskede at komme med svaret

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 17:33

næh....thomas har ret....
hvis man ikke ønsker at se emnet, så lad være med at åbne for det....
jeg åbner da ikke for emner der ikke har min interesse.....computere f.ex.....eller fadøl....
men når alligevel de der meddebaterer på det, er jo et bevis på interesse.....ellers gad man da ikke blive ved.....
thomas er en knag.....en sand mand.....
kram til thomas....
m.

Kommentar
Fra : sym

Dato : 12-12-07 17:35

Er det så i orden , i dette forum som jo omhandler sex , at spørge om det er " normalt " at have en tissemand på 27,5 cm husk stadigvæk på at der er børn til stede.
Vi kan da ikke undgå at komme ind på noget der er lige under bæltestedet her!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-07 17:36

Citat
@Stouenberg Jeg har ikke stillet et spørgsmål fordi jeg selv ønskede at komme med svaret

- vi lader den lige stå et øjeblik...

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 17:37

flot......sym....du har min sympati......
miss.j

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-12-07 17:43

Jeg sætter grænsen ved børnesex og dyresex.

Ellers tror jeg ikke, jeg kan komme på nogen former for sex, der kan kategoriseres som unormal..

Kodeordet er gensidigt tilsagn...

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-12-07 17:46

Hvorfor må man ikke tale om sex?

Og hvorfor må børn ikke se, at voksne taler om sex på en ordentlig måde?

Jeg synes at det mest grænseoverskridende i den tråd, der henvises til er de mindre pæne ytringer om MissJosephine....

Jeg er mere ked af, at børn ser og hører voksne svine hinanden til, end at de hører og ser voksne tale om sex på en nuanceret og ikke-pervers måde.

Vaxen

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 12-12-07 17:55

Jeg brækker mig.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-07 17:58

Citat
Jeg er mere ked af, at børn ser og hører voksne svine hinanden til...

- det er nemlig rigtigt vaxen, det er ikke "godnathistorie":

http://www.kandu.dk/spg113845.aspx

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 12-12-07 18:01

Enig Vaxen!!
Og fint T.H. og Josephine at tage debatten. Hvis det blev debatteret på en "sober" facon, var det da et af de bedste fora, at få belyst det normale/ og det normales grænsesider!

Og sym. 27,5 cm er ret lang! og ikke helt indenfor standarden. Var det det du ville have svar på??
Jeg vil da hellere at mine børn, når vi kommer til den tid, har et sted at stille de svære spørgsmål. Og hvor de forhåbentlig får en bedre behandling end josefine i den anden tråd.
Hvis det vender sig i jer, ved spørgsmålet, så skriv det. Istedet for at svine spørgeren til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 18:04

"Man" slynger om sig med ord som NORMAL og UNORMAL - uden tilsyneladende at vide HVAD det betyder

Og så lige til spørgsmålet.....

Da en meget LILLE del af jordens befolkning udøver DEN SLAGS er det UNORMALT - så kan ens personlige mening jo være ligegyldigt.....

Der bliver garanteret DAGLIGT slået flere mennesker ihjel end det antal der dyrker den slags sex....

Er det så NORMALT at slå mennesker ihjel

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 18:04

Hvilket bringer os tilbage til spørgsmålet hvordan er det den "normale" sex bliver defineret den som Stouenberg godt mener børn kan tåle at læse om.

Jeg har endnu ikke set nogen af dem der lige skulle fremtræde som et godt eksempel ved at svine Miss til og i øvrigt demonstrere deres snæversyn komme med en brugbar definition af rigtigt og forkert. de eneste de er i stand til at fremlægge er deres personlige fordomme

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 18:11

@Refi prøv at læse spørgsmålet der blev ikke bedt om at skelne mellem normalt og unormalt der blev bedt om at skelne mellem rigtigt og forkert.

Er det f.eks. forkert at være homoseksuel

Tingene er ikke så enkle Refi eller også er de !

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-12-07 18:11

Da vi (heldigvis) ikke ved, hvad der foregår bag hr. og fru Jensens lukkede døre, er det umuligt at gisne om, hvad der er normalt og unormalt...

Og så længe folk har berøringsangst overfor at tale om sex, der indebærer mere end missionærstillingen, så tror jeg heller ikke vi kommer det meget nærmere

Vaxen

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 18:13

det skrev jeg jo i samme svar.. når man ikke kan sige fra

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 18:15

@Tilde38 Læs hele spørgsmålet igen, der blev henvist til en frivillig ting

og Vaxen jeg spurte til rigtigt og forkert og ikke normalt/unormalt

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-12-07 18:18

Og jeg har svaret på rigtig og forkert...

Normal/unormal var til Refis ære

Vaxen

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 18:21

@Vaxen undskyld og tak fordi du påtager den pædagogiske opgave med Refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 18:32

Citat
Så fortæl os der ikke kan reglerne hvad er forkert sex

Jamen så tager vi den da udfra dit spørgsmål....

Da det ved lov IKKE er forbudt - må det jo være rigtigt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 18:34

Mam må så håbe ingen bliver kvalt i forløbet - så træder andre love i kraft

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 18:39

@refi Ja det er der så en del her på Kandu der føler trang til at belære alle om ikke er rigtigt som du kan se af denne og foregående tråd om seksualitet.

Hvad skal man svare dem ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 18:44

Men bør starte med at lave EN OVERSKRIFT der passer til emnet.......

Og overskriften spørger om NORMAL.....

Så mon ikke bare "folk" mener at spørgsmålet er TVETYDIGT.....

Mit svar....

DET ER UNORMALT (rigtigt for nogle) MEN IKKE FORBUDT

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 18:49

fetisch er ikke ulovligt, men nogen gange er der sgu et brist i disse menneskers hjerner.. som refi siger så er det så få der udfører det , så det ikke er normalt. Flere bliver slået ihjel, men det er ikke lovligt.. nok snarere normalt..

Hvad der er rigtig og forkert sex er vel op til parterne selv, men lige netop denne form for fetisch er så sjælden at det får det til at vende sig i folk..
Jeg vil vove at påstå at hvis man er interesseret i dette emne, kan man nok finde noget om det på nettet og stiltiende læse om det der.. så er der da ingen der får hovedet revet af og andre der bliver forargede

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 18:59

@Tilde38 om en Fetisch er lovlig eller ulovlig kan man jo ikke sige generelt. Skydevåben kan foreksempel være en Fetisch det samme kan vold mod sagesløs !

Men hvorfor er det et problem for dig at andres seksualitet får det til at vende sig i dig MJ stillede et spørgsmål og hvis det var noget du ikke brød dig om at deltage i at svare på hvorfor deltog du så.

Og igen hvorfor må man for tyvende gang spørge om hvilket virusprogram der er det bedste selv om man er ved at brække sig af kedsomhed over at høre de samme svar, et spørgsmål der alene stilles fordi folk ikke gider at søge i gamle spørgsmål men til gengæld må man ikke diskutere et emne omkring seksualitet som man gerne vil vide noget mere om. Får man særlige point for at forblive uvidende og intolerant ?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 19:06

en fetish for skydevåben er vel ikke ensbetydende med at man begår vold mod sagesløse??
Jeg er da i min fulde ret til at udtrukke mig om hvad jeg mener om emnet.. desuden er det eneste "grimme" jeg har sagt i den anden tråd at hun skulle lade manden skide de 200km væk han nu bor fra hende.. jeg har på intet tidspunkt slået MJ i hovedet.. jeg er kommet med min mening og ikke andres...
Og uanset på hvad, hvem, med hvem og hvor, hvornår og hvor tit denne form for sex finder sted, så vil jeg sgu ha lov at have min mening om at det er totalt klamt og havde jeg chattet med denne mand, havde jeg blokket ham omgående.. min tærskel ville være overskredet og jeg ville end ikke vide mere om ham..

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 19:12

@Tilde38 den ret har jeg heller aldrig prøvet at tage fra dig.

Men din ret til at sige fra bør jo ikke afskære MissJ fra at prøve at finde ud af hvad det er hun er stødt ind i vel.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 19:26

hun spørger jo rent faktisk til om det er ham der er ulækker TH.. og ud fra det må man jo kommer med sin egen mening om det.. IKK?

Jeg har så sandelig heller ikke forsøgt at fra tage hende retten til at søge om emnet...

Der findes lige så mange meninger som der findes mennesker....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 19:31

Det er EN STOR MISFORSTÅELSE hvis man mener man KUN bør deltage hvis man snakker spørger efter munden......

"Visse" (ingen nævnt ingen glemt) ynder jo i forvejen at BL folk der ikke lige siger det spørger håbede....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 19:33

Sandheden er næsten alle steder ilde hørt - bortset fra i retssale....

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 19:34

@Refi jeg har aldrig bedt om at blive talt efter munden og det gjorde den forrige spørger heller ikke. Men både hun og jeg bad om at man behandlede spørgsmålene seriøst eller i modsat fald blandene sig udenom.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-12-07 19:39

Det interessante er for mig ikke hvad der er "normal" sex, normal sex er blot det den sex de fleste dyrker, at dyrke sex der ikke er "normal" kan jeg ikke se noget problem i, så længe det ikke går ud over andre. Det er måske ikke normalt at have sex iført store Kansas kedeldragter, men hvis parterne får et kick ud af det hvorfor skulle det så ikke være ok?

Det interessante er hvad der er acceptabel sex. For mig er acceptabel sex alt sex der foregår mellem frivillige der ved hvad de gør.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 19:40

Citat
at man behandlede spørgsmålene seriøst

Og du mener altså IKKE det er seriøst at sige sin mening

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 19:43

jeg syntes det er meget seriøst at det vender sig i én når man taler om lige netop dette emne

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-12-07 19:54

Det der faktisk fik mig til at deltage i denne tråd var denne personage : Klumme , som skrev et af hans vamle ting (det synes jeg til gengæld næsten er mere vammelt end toiletsex )
Citat
Fy for helvede. Du er lige nøjagtig den vulgære og ulækre ko jeg anså dig for at være
Taget fra denne tråd: http://www.kandu.dk/spg113845.aspx

Hvad skal DET egentlig til for?? Hvad får han ud af det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 20:03

Det skal du nok spørge ham om - hvor skulle andre vide det fra....

Det er måske hans fetish

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 12-12-07 20:20

Til refi:
En ting kan altså godt være "normal" selv om den ikke er så almindelig

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 12-12-07 20:28

Helt ærligt

Den eneste sexuelle afvigelse jeg så absolut ikke bryder mig om er...

Kyskhed.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-12-07 20:31

Citat
Hvad skal DET egentlig til for?? Hvad får han ud af det?

Der er nogen der har et meget stort behov for vise at de er normale, de mener bedst det gøres ved at pege fingre af dem de mener er anderledes.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 20:36

Har jeg påstået den ikke kan det ??????

Min påstand var, at er det KUN et mindretal der udøver det - er det IKKE normalt....

Du kan få dette til BÅDE at være normalt og unormalt - alt efter hvilken gruppe af mennesker du taler om....

Er noget normalt er det fordi HOVEDPARTEN udøver det......

Men blandt "visse" er det normalt......

Så kan der vist IKKE trækkes mere på det ord

Det er f.eks IKKE normalt man dør af at tage sovepiller (men gør ikke forsøget) - langt hovedparten dør ikke.....

Men for 50 år siden var det normalt....

Så - det kommer helt an på i hvilken sammenhæng man bruger ordene

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 20:40

så......det var grumme klumme der elsker at svine mig til.....der kom med den udtalelse.....
grumme klumme kan KUN komme med negative udtaleleser....jeg har ALDRIG herinde set ham udtale sig positivt om noget som helst...ALDRIG siger jeg bare og han er blokket for mig på andre tråde...og blir det også her....han er den mest .....man skallede længe efter en sånegativ som ham.......
det burde være fobudt......at ha nogen så negative som ham herinde....
tror egentlig, siden han også er interesseret i dette emneat han selv sidder med pornobladene mm. han er på ALLE tråde og jeg siger ALLE.....biler mad alt......og nu også sex....
kan han ikke li maden, så smid den ud.....
og jeg er nysgerrig på at lære...lære gør livet større....og holder hjernen frisk og sex er SKØNT...
til den grænse ma selv sætter......
uvidenhed er vejen til inferno.......viden til paradiset....og at gå i paradiset uden at ha lært en masse, det dælme ærgerligt.....
der er vist ikke så meget sex at hente deroppe hos ham i himlen.....så hellere i helvede.....
miss.
nu vil jeg ha aftensmad.....her spiser man sent....i mit italienske paradis ....
og nej.....min chat ven er ikke italiener, men schweizer...........geolog og vældig dyrt og elegant klædt...slet ikke som de danske mænd.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 12-12-07 20:44

refi. Jeg mener, man bør sige: der er ikke mange der gør det, altså er det ikke almindeligt

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 20:50

skulle man ikke gå efter bolden???? eller blev det manden???????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 20:56

Sex er herligt for de fleste, men der findes sikkert også den der ALDRIG får det prøvet i deres liv.....

Godkendelse af svar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-12-07 21:12

Takker for de mange indlæg. I betragtning af at mange mente at det var et emne der ikke burde diskuteres kom der alligevel en overvældende mere eller mindre lødige tilkendegivelser.

man kan dog frygte at der er mange der lever i en overhængende risiko for at blive kørt ned af en bus, da de tilsyneladende har valgt at vandre intolerante gennem livet iført skyklapper.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 21:15

Så er det da godt der er bremser på bussen

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-07 21:53

thomas...du er godt nok en knag....tak for dit indlæg.....
ciao og buona notte fra italien.miss.j

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-12-07 22:53

Ja det er rart med nogle fordomsfrie dejlige mennesker, med hjertet på rette sted !

Kommentar
Fra : JLajer

Dato : 17-12-07 14:28

Jeg måtte bare lige kommentere det her, selvom jeg har set at tråden er afsluttet...

Jeg hader selv når folk tror de skal være smagsdommere over hvordan man skal dyrke sex... Efter min mening så må to mennesker (eller flere for den sags skyld) dyrke sex lige som det behager dem, de skal blot være enige om hvad der behager dem.

Mange, ofte ældre, mennesker skyder skylden på pornoindustrien. Ja, der er jo nærmest ikke noget som ikke er pornoindustriens skyld. Unge mennesker, der i dag dyrker sex på kryds og tværs, på mærkelige steder og på mærkelige måder. Jah, de er blevet inficered og forkvaklet af den ondskabsfulde pornoindustri

- må jeg dog være fri!

Det er specielt os fyre smagsdommerne er efter. De mener tilsyneladende, at fordi internettet bringer læssevis af porno med sig, forventer vi at piger er som i pornofilm. Endvidere mener de så at de stakkels piger automatisk føler sig presset til at være "dirty" - come on, både drenge og piger har meget forskellige indgangsvinkler til sex. Velkommen til 2007 (snart 2008).

For at tilknytte min kommentar til trådens spørsmål så mener jeg at "rigtig sex" er det man har det godt med.
Jeg føler mig virkelig frastødt over nogle former for sex, man skal sq passe på hvilke links man åbner af og til. Der kan nogle gange komme noget nasty "tisse-bæ sex" op på skærmen. Den slags giver mig en ufattelig kvalme. Når det er sagt så findes der jo mennesker der faktisk kan lide den slags, og fred være med det. Efter min mening er det rigtig sex for dem.
(Det var så også lige det mest ekstreme tilfældej eg kunne komme på, det var dog bare lige for at male billedet)

Jeg synes vi skal stoppe med at være smagsdommere for hinanden. Folk der har travlt med at bedømme andres sexliv har ikke indhold nok i livet selv tror jeg ikke. For sex vedkommer da virkelig kun de mennesker det indvoldvere

- Det der sex, det er sq kommet for at blive.

Kommentar
Fra : JLajer

Dato : 17-12-07 14:31

- lige en note, man må gerne diskutere sexformer og tale for og imod. :) Jeg synes bare at folk har alt for meget med at dømme hinanden.

Man må gerne føle afsky overfor visse sexformer og fetish folk har. Jeg synes bare det er sørgeligt at folk hvisker og tisker om hvor klamme andre er hvis de har andre lyster :)

Ville bare lige sikre mig at jeg ikke bliver misforstået :)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-12-07 18:04

Godt indlæg, kan ikke være mere enig med dig.