/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Printer på Vista
Fra : pop3
Vist : 551 gange
300 point
Dato : 11-12-07 23:55

Mit problem er at min printer brother DCP540CN ikke kan blive install på min nye Vista Ultima.
Har været på Brother hjemmeside og fået driverne til vista. Har simpel hen prøvet alt.
Alle andre brother mærker kan den finde f.eks DCP 315CN og mange flere, men ikke DCP 54oCN.
Er der nogen der har haft samme problemer, eller har en ide til hvordan det kan løses.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-12-07 00:04

jeg havde samme problem
løste det ved at smide Vista ud
og gå tilbage til Win XP

Kommentar
Fra : pop3

Dato : 12-12-07 00:08

Det er jo ikke ideen ved ved at købe et nyt dyrt styresystem.
Håber at der er nogen der har et mere seriøs indlæg.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 12-12-07 00:11

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om du kunne finde driveren til den eller om du ikke kunne installer den,men driveren er her

http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/dk/da/dlf/download_index.html?reg=eu&c=dk&lang=da&prod=dcp540cn_all&type2=1&os=74&flang=Dansk&dlid=

Kommentar
Fra : pop3

Dato : 12-12-07 00:20

Jeg har været inde på den side og dovnloade, men intet hjalp.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 12-12-07 00:26
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-12-07 00:31

kære pop3
der findes sider på nettet, hvor der er navne på flere tusinde ting/programmer der ikke kan køre på Vista
inden du installerede Vista kørte du så ikke et tjek, om hvad Vista kunne køre med ?
iøvrigt var problemet næsten det samme da WIN XP kom frem

Kommentar
Fra : pop3

Dato : 12-12-07 00:53

Har nu endelig efter flere timers forsøg, fået brother 540cn op og køre. Takker jer for jeres forsøg på hjælp.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-07 02:32

Min bror har købt en Acer bærbar og en Brother printer, vi har ikke fået det sat sammen endnu, men fik at vide af forhandleren, at vi ikke måtte bruge CDen eller andre drivere, Vista skulle have de drivere som printeren skulle bruge, men nu bliver jeg nysgerrig, vi må få det afprøvet i morgen om det er som vi fik oplyst

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-12-07 04:46

De forskellige Windowsversiner har standarddrivere til printere, men man skal også installere driveren fra producenten for at få det til at fungere.

Forhandler ??
Stol kun på en autoriseret Brother-forhandler, som ydermere skal kunne dokumentere det, almindelige ekspedienter i radio/computerbutikker har trukket deres studenterhue i en automat.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-01-08 07:27

Citat
Har nu endelig efter flere timers forsøg, fået brother 540cn op og køre. Takker jer for jeres forsøg på hjælp.

Var det så ikke på tide at lukke spørgsmålet???