/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Makroindeks
Fra : sumaiyya
Vist : 2342 gange
47 point
Dato : 11-12-07 20:20

Hej alle sammen .

Jeg ville lige spørge om i ved noget om makroindeks?
Jeg skal nemlig lave en rapport om det.
Men har ingen oplysning om makraindeks.
Hvis i ved noget om det, kan i så ikh være venlig at fortælle det .

taaak.
Sumaiyya .

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 11-12-07 22:24
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-12-07 21:01

godt berpox, at du kommer med dette link...

ellers ville jeg tro et makroindeks noget med at analysere tendenser over store tids perioder,
i modsætning til mikro indeks, tilsvarende korttids analyser...
(eksempelvis beskæftigelsen frem til år 2020, sammenlignet med sæson arbejsløshed).

Hvorfor kan forskellige brancher ikke bruge de samme betegnelser? Svend

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-12-07 10:11

...det er nok ikke en særlig vigtig rapport, siden sumaiyya ikke gider deltage i sit eget spørgsmål...

Kommentar
Fra : sumaiyya

Dato : 13-12-07 18:05

Jo jo , det var vigtigt.
men min veninde hjalp mig, og fik lige præcis den samme link
men ellers tak

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-12-07 19:26

Hej sumaiyya - det var da godt hvis du fik den rette hjælp.

Men for dem som prøver at hjælpe, er det altid rart hvis den der spørger gider at svare, forklare, uddybe osv. når spørgsmålet er stillet. Det hele skal gerne ende med accepten af et svar, hvis spørgsmålet ellers er blevet besvaret.

Held og lykke med opgaven