/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Indretningskonsulent uddannels
Fra : Kat86
Vist : 534 gange
20 point
Dato : 11-12-07 16:43

Hej

Jeg er blivet intersseret i indretningskonsulent uddannelsen.
jeg har fundet 2 sider:

Arkitektskolen.com

og

Che-Bello.com

der tilbyder uddannelsen over nettet. Men jeg er i tvivl om hvorvidt jeg kan bruge det til noget.
Jeg håber der er nogen der har viden/erfaring, eller evt. har taget uddannelsen gennem en af disse to hjemmesider, som kan fortælle mig om det kan bruges? Om det er en godkendt uddannelse med jobmuligheder i bagefter? Synes det ville være surt at bruge penge og tid på noget, der reelt ikke kan bruges i fremtiden.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 11-12-07 17:48

du kan da få indrettet dit hjem, eller måske starte dit eget firma, men du får ikke en anerkendt uddannelse.
Ingen lave gærde at springe over desværre

Arkitekten.