/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Antivirus? :D
Fra : Nick10
Vist : 478 gange
30 point
Dato : 11-12-07 16:30

Jeg skal have et antivirus som er for sindsygt :D man skal kunne stole på det 100% .
Hvilke programmer er oppe for tiden.

Nick10

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-12-07 16:30
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-12-07 16:31

- den der med 100% findes ikke...

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 11-12-07 16:34

:D ved jeg men jeg har haft avast og kaspersky.

Kommentar
Fra : Saba4ever

Dato : 11-12-07 16:54

McAfee.. er den program som jeg selv bruger og den kan du stole 100% på.. jeg downloader hele tiden film, spil, og opgaver- men får aldrig virus fordi at den har en Automatisk opdatering, den har det hele.. mere kan jeg ikke sige om den..--

Held og lykke...__...

Kommentar
Fra : Nick10

Dato : 11-12-07 16:55

hvilken version bruger du ?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 11-12-07 17:06

Som sagt, så er ingen antivirus 100%. Så langt fra endda. Du har brug for en "bagstopper" til det. Denne er en af de bedste af slagsen http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=69

Kommentar
Fra : top10

Dato : 11-12-07 19:34

Du har ret, intet antivirus er fuldkomment, men Norton *Symantec*, er nu min foretrukne. men jeg ser nu, at mit nye program fra Norton ikke finder hijacks. Jeg installerede (Hijack This) og scannede: med resultatet, fuld af hijacks. norton har et program All In One 360, med antivir. firewall, backup, antiphishing og diskopmtimation. held og lykke med at finde antivirus, der passer dig.

Kommentar
Fra : hannenels

Dato : 11-12-07 19:55

Norton er out. Jeg bruger at kigge på, hvad der er af nye spy- og adware-findere på www.download.com, og bruger avast free edition som opdaterer, hver gang du starter op.

Kommentar
Fra : hannenels

Dato : 11-12-07 19:58

Hvis du nogensinde kommer i tvivl om du er virus-ormefri, så gå på www.symantec.com og check din pc. Kan den ikke lave scan har du i hvert fald fået en back-door-worm. Den lægger sig nemlig i bagindgangen til pc'en, og så vil der blokeres for en scanning her. Samme sted kan du finde vejledning til de nyeste redskaber til fjernelse af forskellige orme og virus.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 11-12-07 20:00

Brug www.malwarecheck.dk 's "sikkerhedspakke"
Så er der stort set intet der slipper igennem.

Kommentar
Fra : fuck123456789

Dato : 14-12-07 04:42

HÅB DET beste OG FORVENT INTET SVAR
SELV HAR JEG NORMAN____-SOM AF ANDRE ER
KÅRET______SOM VØRSTE LORT MAN
KAN KØBE FOR PENGE.

Men skægt MOK, har jeg ALDRIG virus/ mallware
da min WALL holder selv kan / du VÆK + deres FUCK reklamer

ER DU ERFAREN = TINY? VERDENS BEDSTE wall___ ?

Kommentar
Fra : fuck123456789

Dato : 14-12-07 04:43

HAR EB NORTON 360 DU MÅ FÅ

pm