/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Frankrig gæld i bil ved import
Fra : jmn1500
Vist : 582 gange
200 point
Dato : 10-12-07 21:01

Er der nogle der ved hvordan man undersøger om der er gæld i franske biler før man køber dem.

Jeg har snakket med FDM og de kan ikke hjælpe.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 10-12-07 21:24

hej

jeg kender overhovedet ikke svaret på dit spørgsmål
men hvis der ikke kommer bedre bud
så tag dog kontakt med den franska ambasade og forhør med dem

http://www.amba-france.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 21:38

Vent med at betale til bilen er i DK.....

Der er "yderst" sjældent restgæld i udenlandske biler da de ikke handles på samme måde som her.....

Derfor kan der selvfølgelig godt være gjort udlæg i den, men er den først exporteret er der næppe nogen der gider søge efter den......

For det er vel ikke en Ferrari til et par millioner vi taler om.....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-12-07 22:03

Citrôen er på røven men den gæld hænger Du ikke på.