/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ny hjemmeside/webhotel
Fra : niller59
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 09-12-07 23:13

Hej
Jeg påtænker at lave en hjemmeside. J
eg har fundet en udbyder der også har webhotel - WWW.Surftown .dk-
Er der nogen der kender denne udbyder ?
Er produktet i orden.
Er der andre udbydere der kunne være interessante ?

Med venlig hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-12-07 23:24

Surftown er udmærket og har tidligere brugt dem.

Nu bruger jeg http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 som også er stabilt og prisbilligt. Her kan du få et helt gratis webhotel på 1 GB og det fungerer lige så godt som de øvrige. Jeg har både et gratis og et købe her.

Herudover bruger jeg www.web10.dk der også fungerer godt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-07 23:36

Bruger også domaindirect(10.000MB,biligt) og one.com(4 gig knapt så billigt) og kan anbefale begge.
Nå bent jeg kigger ind på din hp hver dag,er du ikke lidt doven

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-12-07 23:39
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-07 00:01

Manse9933 > jo lidt doven er jeg vel men der et slideshow jeg har lagt ind under diverse hvis du vil ha' det ?

Undskyld niller59 at jeg lige misbrugte dit spørgsmål

//bentjuul

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-12-07 00:10

baby stepsjeg har kigget/set det,jeg vil hellere have slideshows hvor folk kan hente billederne ned,efter fair use princippet,har tre forskællige af slaks på min hp,ellers tak bent.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-07 00:13

Jeg prøver med et andet som måske kan lokke dig.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-12-07 00:17
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-12-07 00:19

forskellige

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-07 05:28

Jeg bruger en ikke helt billig, men til gengæld klippefast og stabil udbyder: Dansk, 100% oppetid, frit valg af domænenavn, 24 timers support og alle de services og tillægsydelser du kan få brug for:

http://www.dandomain.dk/

Jeg har valgt 'standard' løsningen: http://www.dandomain.dk/webhotel/webhotel.asp

</MOLOKYLE> >

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 10-12-07 08:15

Jeg har brugt Surftown flere gange, og jeg synes absolut ikke der er noget at komme efter. Prisen er fin, samt de services de har er gode.

Det eneste jeg har oplevet, er at jeg ikke kunne uploade via ftp, men det kan vel ordnes.

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 10-12-07 12:37

Hej Bent
Fint arbejde - vi ka´vel hjælpe hinanden.
Med venlig hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-07 15:51

Citat
vi ka´vel hjælpe hinanden

selvfølgelig - du siger bare til.