/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
TIL BIRGITTA
Fra : Nordsted1
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 08-12-07 17:25

Tak for din deltagelse her http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=113602

Det var pænt af dig, ligefrem at finde artikler frem for at læse om du kunne finde noget jeg kunne bruge

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-07 18:28

ups, du havde ikke behøvet at dele ud...
Jeg fandt ikke rigtig noget brugbart...

Men selvfølgelig går jeg på nettet, når der er noget jeg ikke ved NOK om.. Og det er der jo selvfølgelig tit.

Hvis du kan læse engelsk, så skulle du selv prøve at google på relevante ord. Der er jo meget mere engelsk lægelitteratur end dansk..

Men tak for pointsene. Og god bedring med din pårørende..

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-07 22:14

Tak for svaret Birgitta. også for de pæne ord