/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Kan ikke komme på nettet.
Fra : Dyrhøj
Vist : 386 gange
20 point
Dato : 06-12-07 22:59

Er der en der kan give mig hjælp til at komme på nettet via min trådløse router? Det er en sitecom WL-535 54g. Jeg kan ikke installere cden, da den fortæller at jeg har uafsluttede programmer der skal lukkes først. disse filer har jeg prøvet at slette for at starte forfra men uden held. De vil ikke slettes.
Jeg er på kabelnet.

Venligst Pernille

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 07-12-07 08:23

Har du din udbyder data for opsætning af trådløs

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 07-12-07 15:36

hmmm du skal vel afslutte de kørende programmer og ikke slette dem, formoder jeg

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 07-12-07 19:06

Har du installeret med IP nummer

Kommentar
Fra : Dyrhøj

Dato : 11-12-07 16:17

Der ligger nogle filer der ikke er slettet og så vidt jeg har fået at vide skal de slettes så jeg kan geninstallere cden, men de filer der er tilbage vil ikke slettes. leg kan i hvert tilfælde ikke slette dem.
Ang ip nr, så ved jeg det ikke men det har før virket og mit bud er at noget af det er blevet slettet og nu bremser resten for at jeg kan geninstallere.
Der står et ip nummer i brugsanvisningen