/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Kan man rotere forlyselser ?
Fra : bet.sand
Vist : 479 gange
300 point
Dato : 06-12-07 15:56

--------------------------------------------------------------------------------
hej
jeg sidder her og tænker som en gal, synes der var noget om at man kunne rotere karruseller i theme park world.. er der nogle der kan huske om det er mulig og hvordan ?

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 06-12-07 16:10

kender ikke spillet men i mange andre spil kan man holde shift nede mens man flytter musen og dermed rotere

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 06-12-07 16:28

nope prøvede lige ... det var ikke løsningen

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 22-02-08 09:24

det kan man ikke så vidt jeg ved, har spillet det meget på min gamle computer.
jeg har næmlig tænkt de samme.. jeg mener man ikke kan... men skal ikke kunne sige det med 100% sikkerhed.

//Gizmo