/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Skrive i PDF fil
Fra : carlarne
Vist : 548 gange
200 point
Dato : 06-12-07 13:20

Min søn har i dag købt en brugt bil (ingen kommentarer til dette - Tak!!).
Der skal narurligvis udfærdiges en slutseddel. Den har jeg - det er FDM's slutseddel for brugtbilshandel mellem private. Det er en PDF fil, som jeg har udprintet til manuel udfyldning.
Men .......
Det ville jo være ulige lettere, hvis jeg kunne udfylde formularen på min computer, så det blev en læselig slutseddel!! Min søn læser historie på Odense Universitet, og hans skrift minder mest om runer - ganske ulæseligt!!
Nå, men det vi kom fra:

Det er muligt, at problemet kan løses via Adope Writer - ???

Papirerne skal underskrives i aften torsdag den 6.12.2007!! Så der er jo god tid til jer eksperter til at løse problemet - men det bliver måske sværere at forklare mig det!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-07 13:34

Se links til pdf programmer i kan skrive i
http://www.kandu.dk/spg113544.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-07 15:30

Nej - du kan ikke skrive i dem med mindre de er beregnet til det (skrivefelter sat ind).....

Der vil være alt for mange muligheder for fusk hvis det var muligt.....

En "gammeldags" skrivemaskine klarer jobbet.....

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 06-12-07 15:48

Kan openOffice ikke klare den..? :)

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 16:19

http://www.google.dk/search?hl=da&q=pdf+to+words&meta=
Og uden at være for klog på den slags ting, marker det hele og indsæt det i Words
eller andet Office porgram, hvor du kan arbejde videre med det.

Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 16:21
Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 16:22
Kommentar
Fra : kandu-se

Dato : 06-12-07 16:24

Helt gratis
http://www.primopdf.com/
Programmet virker som en printer, åben en pdf fil og klik på udskriv,
du får så flere muligheder, vælg så udskriv til Words

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-07 16:35

Den slags kan SAGTENS lade sig gøre, men dermed er den IKKE længere retsgyldig.....

Det er sgu derfor der IKKE må kunne rettes i "standardkontrakter".....