/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DVD?
Fra : mavi01
Vist : 524 gange
110 point
Dato : 06-12-07 12:56

Hej
Hvorfor vil vores dvd drev ikke mere spørge hvad du vil når man sætter en dvd i den, ligeledes er det med fotokort når man sætter det i?
Hilsen
Viggo

Kommentar
Fra : kj

Dato : 06-12-07 13:33

Er det drevet i en PC ellr i en DVD afspiller. Hvis det er i PC'en er din driver måske beskadiget, fjern den og genindlæs den. Se i enhedshåndterinbg om der er gul markering ud for drevet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-07 13:36

Højreklik på drevet, vælg egenskaber og faneblad, - automatisk afspilning og
vælg der hvad der passer dig.

Kommentar
Fra : o6amalie

Dato : 06-12-07 17:58

Jeg har ikke så meget forstand på det, men har prøvet det med dvd før, der skulle jeg bare slukke og tænde et par gange, og så lige rense den af, hvis nu der er kommet for meget støv og sådan.

Kommentar
Fra : mavi01

Dato : 11-12-07 16:23

Jeg kan ikke få dem til at køre automatisk, når jeg går ind i automatisk afspilning står de på musikafspilning selvom jeg har sat på blandet indhold og billeder, hvad kan der være galt med computeren

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-07 16:26

Der er sikkert ikke noget galt, det rigtige sted at sætte fluebenet
har du overset.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-12-07 20:19

elleres kør en systemgendannels, tilbage til du ved det virkede

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 12-12-07 11:57

Her er lidt længere forklaring: http://support.microsoft.com/kb/330135/da

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-12-07 13:37

Hent denne reg fil>
Linje>10. Enable CD AutoPlay for Pro(virker også på home)
Hent den ned på pc'en og dobbelt klik på samme>ok>
til at flette den ind i regedit.
Genstart pc'en med det samme og prøv igen.
Virker for det meste(kan gøres manuelt vis man er velbevandret i regedit)
Det er ikke en ondsindet fil.
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-12-07 13:39

klik på txt>Enable CD AutoPlay for Pro,for at hente den.