/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Bog mangles!!!!
Fra : tljmin
Vist : 493 gange
17 point
Dato : 04-12-07 22:47

Jeg sidder for tiden og skriver Bachelor-projekt på sygeplejestudiet, og i den forbindelse mangler jeg en bog skrevet af Bob Price, der hedder: Body Image - nursing concepts and care.... Problemet er bare, at den ikke er til at skaffe hjem, inden for den korte tid vi har, da kun 6 biblioteker i landet ligger inde med den. Vi kan heller ikke finde den på diverse hjemmesider, der sælger bøger - enten har de den slet ikke, eller også er den udsolgt. Er der evt. nogen, der har bogen og som vil sælge den eller måske bare kender til et sted, hvor vi kan få fat i den rimelig hurtigt. Hilsen Trine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-12-07 22:59
Kommentar
Fra : tljmin

Dato : 04-12-07 23:46

Tak det vil jeg prøve

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-12-07 09:58

Prøv antikvariat.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 17 point
Dato : 05-12-07 10:06
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-12-07 10:12

- dit bibliotek kan da skaffe den hjem på et par dage...

Godkendelse af svar
Fra : tljmin

Dato : 10-12-07 19:51

Tak for svaret Teil.