/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Jobs for uge 4 og 5 '08 - Fyn?
Fra : akaup
Vist : 692 gange
200 point
Dato : 04-12-07 20:57

Nogle der har ideer til hvor jeg kan søge job for uge 4 og 5 på Fyn?
Afslutter første del af en uddannelse, og har lidt ferie inden den sidste del skal gøres færdig, og så er økonomien jo derefter. Det svære består i at finde et job for den relativt korte periode.

Om mig selv:
- Dualt uddannet juniorofficer - svarende til maskinmester og styrmand/navigatør på juniorniveau.
- har arbejdet 1½ år på et slagteri som slagter
- har arbejdet et par måneder på en fiskefabrik med skæring af fisk
- er god til gør det selv-arbejde
- har alm kørekort
- er 26 år gammel
- Der kan arbejdes dag og aften

Alt har interesse - gerne noget med mange timer, og er der gode penge i det er det jo også fint
Gode forslag modtages med tak!
Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-12-07 21:17

Du kan da starte med at spørge på arbejdsformidlingen.

Sætte annonce i div. ugeblade/aviser

Søge der hvor du har allermest lyst til at arbejde.

Fabrikker med natarbejde, skulle give godt

Pøj pøj med jobbet

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 210 point
Dato : 04-12-07 21:26

vikarbureuerne kan sikkert finde noget til dig

Kommentar
Fra : Hexia

Dato : 05-12-07 00:54

Der findes en del vikarbureauer i Odense som formidler job på gartnerier. Dem er der jo masser af på Fyn.

Godkendelse af svar
Fra : akaup

Dato : 27-01-08 17:59

Tak for svaret Tilde38 + andre. Fandt ok muligheder via vikarbureau. Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 27-01-08 18:16

velbekomme...