/ Forside/ Teknologi / Udvikling / XML / Spørgsmål
10  Angband 26
automatisk skrive til xml fil
Fra : hubi
Vist : 1007 gange
100 point
Dato : 04-12-07 20:44

hey
jeg skal lige høre om der ikke er nogle der ligger inde med eller ved hvor jeg kan downloade en source med et flash gallery med thumbnails, hvor man bare lægger billederne ind i en mappe og så viser den det

//jesper

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 04-12-07 20:49

hov ja sådan går det når man har andre ting i hovedet - overskriften

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-07 20:55

Dette http://www.kragekjaer.dk/fotoAlbum/
kan downloades herfra http://www.kragekjaer.dk/kviewer/ men du skal selv rette XML filen til dine billeder, den skriver ikke sig selv

Godkendelse af svar
Fra : hubi

Dato : 04-12-07 21:14

Tak for svaret bentjuul. og det virker endda godt med alle funktioner jeg havde tænkt mig mange tak

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-12-07 21:19

Selv tak - det er også et pænt design - god fornøjelse.

//bentjuul