/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
"uren" Kat.
Fra : m11chael
Vist : 505 gange
20 point
Dato : 03-12-07 13:16

Hej Alle,

Jeg har et problem med min kat derhjemme,
problemet består i, at min kat ca. en gang om dagen laver en lille sø i min seng,
den har ellers ingen problemer med at bruge katte bakken, og det forekommer heller ikke andre steder, at den laver på gulvet eller ligende.
den kommer bare lige op på mit værelse, sætter dig, tisser, og fordufter igen.

kan der være nogen speciel grund til, at den har set sig sur på mig? :(

Accepteret svar
Fra : hidane

Modtaget 20 point
Dato : 03-12-07 13:22

Prøv at se side 11 i dette blad:

http://www.dyrevaernet.dk/blad/dv553.pdf

Godkendelse af svar
Fra : m11chael

Dato : 03-12-07 13:29

Tak for svaret hidane.

Kommentar
Fra : hidane

Dato : 03-12-07 13:51

Velbekomme - jeg håber at din kat kommer på bedre tanker eller bliver hjulpet.