/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Et lille svin
Fra : ziggy99
Vist : 969 gange
200 point
Dato : 01-12-07 01:24

Et lille tøjdyr klistrer til min lampe på kontoret...Han hedder Muhammed/ eller Muhammad ...hvis jeg er i det lune. Egentlig hedder han Grisling og er en bamse/tøjdyr fra McDonnald 1998 og han insisterer på, at han hedder Grisling og kender Plys og Tigerdyr.....jeg tvivler

Det lille møgdyr mener nu på, at jeg er hjemfalden til 40-60 piskeslag i den bare numse fordi jeg kalder ham Muhammed og jeg vil da gerne have et rap i røven, hvis jeg har gjort noget galt, men på den anden side kunne han ligesågodt hedde hr. Jensen og det ville bare have indbragt en indlæggelse på Nordvang.

Spørgsmålet er om kvinder der hedder Ulla er mere kropsbevidste end Britta- og Hanne stereotyperne efter 22.00 på en påskefrrokost..og nej jeg taler ikke om dem der kalder sig Henriette efter 2 sildemadder, men om de mere sofistikerede Betinaer og Analiser forstår betydningen af hengivenhed og tollerance på et et niveau hvor vi alle kan deltage uden de gængse fordomme om det andet køn og de erfaringer som nødvendigvis må begrundes i egne erfaringer.

Tilbage står: Jeg er sygeligt begæret af uopnålige kvinder i telt og ble.-.fuck min sygelige sexuelle abnormalitet.....Hvilken bager ikke kender Kaj-kager som butterdej

Ziggy99

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-07 01:32

Øhhh har du spist en æske romtoppe.....hvad mener du??

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 01-12-07 01:39

Sagen er hermed overgivet til den Sudanske ambassade, og du kan forvente nedkaldt en passende straf.
På grund af dit sygeligt begæret af uopnålige kvinder i telt og ble, vil du ikke her i Danmark få en straf, men et gratis årsabonnement, i SM-foreningen.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 01-12-07 01:45

Er du lige kommet hjem fra en julefrokost ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-12-07 01:47

Hvad bamsen angår henvises der nok til lærerinden i Uganda der lod sine elever døbe det uskyldige dyr.
Det var nu eleverne selv der fandt på det, de skal nu tilbringe de næste 20 år i koranskole.....heltids.

Andet afsnit kræver vist mere flydende end romtoppe, eller også er det 101 SMS`er der er lagt sammen uden redigering.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 01-12-07 01:56

Klumme:
Kan vi ikke slippe for politisk propaganda herinde?
Hvorfor ikke nøjes med at give din mening til kende i debatter?
Er det virkelig nødvendigt med den avatar?
Jeg kan ikke koncentere mig når jeg ser det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-12-07 02:12

Har du drukket min ven
er du fuld nu igen

......tralala, lala

Ka' sgu ikke huske mere af teksten, men det er den danske udgave af Elvis'..... Are you lonesome tonight

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-07 02:30

Kartoffel.... som du måske har bemærket, så fyger det ind i mellem med beskyldninger om at den og den er rød, blå, grøn og sort. Jeg har aldrig set det nødvendige af dette underlødige bavl. Enhvar har lov til at bekende sig til et hvilket som helst parti og synliggøre sin politiske observans, uden at skulle overpisses af småfolk, som i mangel af intellekt og ord bare bevidstløst kører det med personers tilhørsforhold frem på Kandu. Man kan kommentere de enkelte politikere, det synes jeg er helt ok. De stiller frivilligt deres personlighed til fri skue, og må tage hvad der kommer, eller gå i retten. På et tidspunkt blev det mig for meget og som en stille protest lagde jeg den avatar ind.

Men jeg må indrømme, at jeg ikke tidligere har mødt en stille bøn med dette som argument.
Citat
Jeg kan ikke koncentere mig når jeg ser det.

Den vil jeg lige sove på

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-12-07 06:36

Du truer verdensfreden--foreløbig har du McDonnald, kvinder, muhammedanere, sudanere og bagere på nakken-hvad kan det ikke ende med

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 01-12-07 08:50

Ja, du håner jo profeten, men der er også nogen der håner dig ved at gå med tørklæde. Men du må acceptere at de er en underudviklet primitiv natur, som elsker at lukrere på vores goder.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 01-12-07 11:39

KLumme:

Jo jeg kan godt se din pointe så.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-12-07 11:52

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-12-07 14:39

jeg troede dit avatar var lig med at du reklamerede for økologi og hvis det samtidig er politisk stå sted så passer det jo meget godt sammen

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 01-12-07 15:19

Ja fri os fra 1 parti Putin politik og lad alle komme til orde.

Godkendelse af svar
Fra : ziggy99

Dato : 01-12-07 23:38

Tak for svaret pallebhansen...nogen skal jo tilføre nyt BLOD til SM-logen aaaavs
Ziggy99