/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
ericsson K800i
Fra : nikolaj1
Vist : 309 gange
20 point
Dato : 28-11-07 21:26

Hej

Hvordan får jeg unlocked min mobil som ovennævnte

M.v.h

Claus

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 21:26

sælg lortet og køb en Nokia..

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 28-11-07 21:31

du henvender dig til en unlocker

du finder en her www.find-unlocker.dk
eller

www.dkunlock.dk

Hilsen Bjarne
Openphone
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 28-11-07 21:45

Du betaler abonnement i 6 måneder og får din operatør til at låse den op helt gratis, risikofrit og lovligt.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 28-11-07 22:00

Bare lige til info

alt andet unlock er også lovligt

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-11-07 07:39

Den er givetvis mere end 6 måneder gammel, så du henvender dig til den operatør der har låst telefonen og får udleveret koden ganske gratis, det eneste det kræver er et opkald til kundeservice.

Kommentar
Fra : poiser

Dato : 11-12-07 08:57

Du skal lige en tur på nettet.Der kan du finde en en client server unlocker til næsten alle se telefoner.

Mvh.
poiser

Kommentar
Fra : poiser

Dato : 11-12-07 09:07

Du kan også finde en unlocker.jeg har selv prøvet simunlocking.webbyen.dk der har jeg fået flere mobiler unlocket.han gør hvis nok mest i samsung og nokia.Det koster heller ikke så meget som ved de andre unlocker.

Mvh.
poiser

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-12-07 10:14

Gentager lige at det er ganske gratis og ukompliceret at få den oplåst hos operatøren der har låst den såfremt den er mere end 6 måneder gammel