/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Streamer. Pinnacle SoundBride
Fra : hms
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 28-11-07 20:43

Hej.

Lige et hurtigt spørgsmål: Nogen her på forummet der kender noget af alt det nye m.h.t. "Streaming" af musik fra sit trådløse netværk o.s.v. ?

Man reklamerer bl.a med at man kan streame musik fra sin PC. .........Så er det jeg ikke lige kan finde ud af om PC'en skal være tændt for at det kan lade sig gøre eller.... ???

Har endnu ikke købt en trådløs Router, men gør det snart.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 28-11-07 23:07

Pc'en skal rigtigt nok være tændt for at du kan streame fra den Kiss afspilleren som fx. den her: http://www.dvdpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=319758 er et rigtigt godt alternativ. Her har du mulighed for både at bruge kablet OG trådløst netværk, alt efter eget ønske. er er lidt f.a.q omkring den: http://www-uk.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=UK%2FLayout&cid=1172713255586&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=5558643212L00

Held og lykke

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 29-11-07 20:56

Pinnacle SoundBride streamer musikken direkte via routeren/netværket og ud på nettet, uden brug af PC.
Men når du skal hente musikken fra dit PC lager, skal du have et program lagt ind på din PC, som formidler musikfilerne til din "netradio".

Jeg har selv en Pinnacle Sound Bridge, som køre via den trådløse, men kan også forbindes med kabel til netværket. Den er tilsluttet mit stereo anlæg, så det er en ordentlig lyd der kommer ud af "pappet".
Egentligt ville jeg have den til at hente musikken fra mit netværksdrev, uden brug af PC, men det er desværre ikke lykkedes endnu!

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 24-12-07 13:45

Tak for svaret severino.