/ Forside/ Teknologi / Udvikling / CSS / Spørgsmål
10  ME.alexan.. 100
Pris for hjemmeside-design
Fra : Kasper_Hviid
Vist : 702 gange
400 point
Dato : 28-11-07 17:40

UNDSKYLD at dette emne er totalt offtopic ... jeg kunne ikke finde noget mere passende forum. Men er der nogen proffer her der ved, hvad man bør forlange for et færdigt hjemmeside-design?

Jeg er ved at lave sådan en firma-hjemmeside med presentation af varer, firmaprofil, og den slags. Layoutet ser ud til at blive rimeligt prof. Ingen vilde kodningsopgaver, det vildeste er en 2-niveau vertikal php-menu.

Er der nogen der ved hvad prisen normalt ligger på for sådan en side? Bare sådan cirka hvad man bør forlange, hvis man ikke vil føle sig snydt?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-11-07 17:43

1000,-/timen + moms ...

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 410 point
Dato : 28-11-07 17:53
Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 17:59

Prisen har I vel aftalt inden arbejdet påbegyndes......

Har I ikke det skruer du bare et par tusser extra på - et sådant firma har da ikke fortjent bedre.....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-11-07 18:02

1000 kr pr time forudsætter at du er trænet og gør det rimelig hurtigt. du skal også til den pris tage ansvaret og rette fejl , samt give erstatning for tab, som skyldes dine fejl. (professionel ansvarsforsikring) .
Jeg ved godt at alle softwarefolk prøver at fraskrive sig alt ansvar , men det holder ikke altsammen i byretten.

Ellers må du nøjes med et passende honorar, som er i forhold til antal undersider og facaliteter og hvor det fremgår at det ikke er et professionelt firma som leverer.

20 000 er vel passende for en god fejlfri side med menuer, ineraktivitet osv, hvis andre også synes den er god.
Den skal så også virke rigtigt med alle diverse gængse browsere.

Kommentar
Fra : Kasper_Hviid

Dato : 28-11-07 18:19

Tak for svarene ... jeg tror at points går til Bentjuul, men lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu. Jeg laver det for en ven af en af mine venner, så det blir' til vennepris ... ville blot godt vide hvad jeg skal fastsætte en vennepris efter

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-11-07 23:59

Du må osse huske at beslutte angående vedligeholdelse af siden!

Held og lykke
fra Dorthe

Godkendelse af svar
Fra : Kasper_Hviid

Dato : 29-11-07 15:33

Tak for de goe links, Bent Juul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-07 15:48

Selv tak, så jeg sikker på at du nok skal finde den rigtige "vennepris"

//bentjuul