/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Spørgsmål om skyline,
Fra : Gevelia
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 28-11-07 16:14

Hej kandu. dk

Jeg over vejer nyt internet, jeg så i et blad om noget der hedder skyline. ip.telefoni og bredbånd er det noget der kan anbefales??

med venlig hilsen

Per/gevelia

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 16:34

Jeg ville ikke lege forsøgskanin.....

Kunne forestille mig der er masser af udfald

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 28-11-07 17:40

Hvis du i forvejen har en forbindelse der virker tilfredsstillende, så slå dig til tåls med det.
Mange af de bud der kommer om internetforbindelse, er ofte af så tvivlsom standard, med hensyn til support og stabilitet, så det sjældent er værd at spare de par kroner.

Har du en god og stabil forbindelse, så behold den. - IP telefoni kan du få på enhver opkobling, og behøver ikke at være hos den som man har internet til!

Godkendelse af svar
Fra : Gevelia

Dato : 28-11-07 17:51

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 29-11-07 23:15

Jeg er ABSOLUT IKKE enig!!!

Skyline er ikke nødvendigvis trådløs, det kan også leveres via kobberkabler men ideen er at det skal komme via Wiremax som er trådløst og det er Absolut en løsning som er fuldt ud på højde med lyslederne, faktisk er lyslederne en geration bag wiremax, så jeg synnes absolut du skal kontakte ELRO, som er leverandøren og snakke med dem om du kan få det!, Det har jo yderligt den fordel af der ikke skal graves....

Kommentar
Fra : funkarm

Dato : 10-12-07 18:36

Ideen er god nok, men vi som har det føler os som forsøgskaniner.
Nettet er det mest stabile, men telefonen falder ud alt alt for ofte, hvad hvis
der var sygdom i familien..!!
Skyline er garanteret en kommende rigtig god ting men den er i dette øjeblik ikke færdigudviklet og vi forbrugere betaler prisen.!!
Jeg ville gerne finde noget andet, men hvad skal man vælge, hvis man ikke vil ha' TDC??