/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Siden fryser ved Flash.
Fra : Monsen1234
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 10-02-03 20:45

Hej !
Tit og ofte når jeg kommer ind på en side hvor der er Flash fryser siden og jeg kan ikke gøre andet end at vente nogle min. til der af sig selv kommer gang i siden igen, Jeg har installeret Macromedia Flash Player og Macromedia Shockwave Player de kører også godt men det sker alligevel tit at siden fryser, Jeg har Windows XP. Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt ?

Accepteret svar
Fra : _michael_

Modtaget 60 point
Dato : 10-02-03 20:54

Ja, hvis det er bestemte sider, der altid fryser, så er det næsten med sikkerhed fordi, dem, der har lavet flash-filmen har lavet dårlig kode, som trækker alle cpu-krafterne ud af din computer.
Det kan også være fordi din computer simpelthen ikke er 'hård' nok. Eks. har jeg en gammel 700 mhz herhjemme til test osv - og den får også ret ofte åndenød ved besøg på flash-sites.

/Michael

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 10-02-03 22:10

Hej Michael.
Det kan godt være sider som B.T. og Politiken der fryser, og man skulle da tro de har lavet ordentlig kode på de Flash reklamer der er på de sider.
Min computer er måske heller ikke hård nok, den er på 750 mhz, men fejlen har ikke været der så længe så jeg ved ikke om det er det.
Men ellers tak for svaret.

Kommentar
Fra : _michael_

Dato : 11-02-03 10:43

Det kan sagtens være reklamerne, da BT og Politiken ikke står for udviklingen af reklamerne, men derimod reklameselskaber.

Hvis du bruger Xp eller win2000 kan du prøve at trykke ctrl+alt+delete og vælge jobliste. Lad den være åben, mens du går ind på en side, hvor der er noget tungt flash, som får din maskine i knæ. Prøv at trykke på fanebladet Ydeevne før du går ind på siden og se, om CPU-brugen går op på 100%, når du kommer ind på flash-siden. Gør den det, ja, så kan din maskine ikke trække flash-tingene.

/michael