/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
PHP WYSIWYG editor
Fra : kranmanden31
Vist : 314 gange
95 point
Dato : 25-11-07 03:17

Er der nogen der kender en god PHP WYSIWYG editor i stil med Namo eller Frontpage?
Den må meget gerne være gratis, men ikke noget krav.
Og der må gerne ligge en demo eller prøveversion, så jeg ikke køber katten i sækken

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-07 05:33

http://phphtmledit.com/

Du kan jo prøve [ Demo ] versionen først

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 25-11-07 21:03

Men husk lige at installere PHP også.. Se www.php.net

Så vidt jeg ved skal det være installeret før man kan se det. Det er jo serverside scripting.

Hvis det er nok med PHP editing program, kan jeg anbefale PHP Designer. Se mere på http://www.mpsoftware.dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-07 05:55

Dennis85 -> Serverside scriptsprog som; PHP, ASP, Perl osv. skal ikke 'installeres'
...det er en server som skal installeres på pc'en hvis man vil afvikle koden lokalt. Denne server skal så selvfølgelig understøtte scriptingsproget i den version man ønsker at implementere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-11-07 08:07

molokyle > Det var nu også det jeg mente .
Men serveren skal understøtte PHP, altså via at "PHP installeres".

Kommentar
Fra : kranmanden31

Dato : 26-11-07 23:33

Dennis85, som du selv siger er den kun til kode, så den kan ikke bruges.
Indtil videre er Namo den bedste, selv om den hovedsageligt er til html, men det er muligt at lave en del PHP på den også med WYSIWYG, bare ikke ret meget, ellers er man nødt til at code det, og det er det jeg vil undgå.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 03-12-07 11:17

En flot grafisk gratis editor findes her:

http://www.fckeditor.net/