/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Genstarter ved downloadning
Fra : KatrineStubager
Vist : 357 gange
100 point
Dato : 22-11-07 18:51

Når jeg vil downloade noget - ligemeget hvad - fra internettet begynder den at downloade det, men efter få sek. begynder alle vinduerne at lukke ned, og computeren genstarter helt af sig selv. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det?

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 22-11-07 18:59

Når downloading er færdig eller midt i vejen?

Kommentar
Fra : KatrineStubager

Dato : 22-11-07 19:05

Det er inden jeg har downloadet færdigt.. Så jeg når aldrig at downloade noget før computeren genstarter.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-11-07 19:06

bruger du "kør" eller "gem"

Er der sat hak i "luk computeren når den har downloaded"

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 22-11-07 19:12

du skal give merer info for at vi kan hjælpe dig!
har du tidliger har problemer med installere noget , eller er det først gang du installere?

kan du husk hvad har du sidste gang installeret?

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 22-11-07 19:13

mener haft

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 19:53

Og så lige....

Du kører vel ikke med "pauseskærm"

Så stopper det hele nemlig når der ikke er aktivitet på skærmbilledet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 19:53

Eller anden form for strømbesparende funktioner

Kommentar
Fra : KatrineStubager

Dato : 22-11-07 20:10

Det sker både når jeg bruger "kør" og "gem", og der er ikke sat hak i "luk computeren når den har downloaded", men det er jo også FØR den har downloadet færdigt at den genstarter.

Og det har ikke noget med pauseskærm at gøre, for den gør det få sek. efter.

Først begynder den at downloade, så begynder vinduet at blinke - hurtigere og hurtigere, og så begynder de andre også imens de et efter et lukkes nedog computeren genstarter.

Jeg har haft computeren i nogle måneder, og den har altid opførst sig sådan. Hvis jeg har skulle bruge noget vigtigt har jeg downloadet det på en anden computer og lagt programmet over med et USB-stik.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 20:19

Citat
Jeg har haft computeren i nogle måneder

Få den dog byttet/repareret.....

Kommentar
Fra : KatrineStubager

Dato : 22-11-07 20:21

Nu ville jeg jo lige høre om nogen kender til problemet. Det er jo ikke sikkert at det er en fejl i computeren..

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-11-07 20:25

Ok - jeg har aldrig været ud for det, og har downloaded mange ting i flere timer endda. (langsom forbindelse)

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 22-11-07 21:06

har du et antivirus kørende på din pc?

Kommentar
Fra : KatrineStubager

Dato : 22-11-07 21:11

Ja det har jeg. Kan det have noget med det at gøre?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-11-07 21:36

Har du tidligere downloaded fra mindre anerkendte steder på nettet.???
Noget kunne måske tyde på, at du har et eller andet der ikke vil lade dig downloade.!

Jeg ville "støvsuge hele maskinen" med hvad der er af anerkendte programmer for diverse snavs, som man let får pådraget sig, hvis man ukritisk suser rundt på nettet.
I så fald må du lære at være lidt mere kritisk.

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 22-11-07 21:49

ja det gør den der.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 23-11-07 10:27

Hello KatrineStubager

Når du installere et program på din pc genstarter din pc så også?

Kommentar
Fra : KatrineStubager

Dato : 23-11-07 16:44

Nej det gør den ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-07 16:55

Du har et eller andet der laver "time out" - men hvad ??????

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 23-11-07 16:57

Prøv at scanne og tjekke din pc fra vira, det lyder lidt som om der ligger en vira eller noget ligne.

Vis du ikke finder noget så prøv med en Windows rep fra windows cden eller kør en scandisk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-07 16:57

Lad os lige få nogle "data" på din maskine samt netforbindelse.....