/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE som standard browser
Fra : ipbirk
Vist : 1183 gange
100 point
Dato : 21-11-07 18:47

Hej
Jeg har installeret Firefox og det kører også fint, men det er desværre nogle links som kun kan åbnes med IE, når jeg starter op med IE hentes siden med Firefox, hvordan får jeg IE til at være standard, jeg kan simpelhen ikke finde det sted hvor jeg gør IE til standard.
Er der nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-07 18:49

Funktioner > internetindstillinger > programmer > nede til venstre > sæt hak > anvend > ok

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-11-07 18:53
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-07 18:58

Smart nok stl_s
Eller toskærmsystem og en browser på hver skærm.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-11-07 19:00

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-07 19:04

Eller hvis Opera og de andre også skal med.
www.hirsenet.dk/windows.htm

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-11-07 19:07

Hov, der mangler et keyboard og en mus

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-11-07 19:07

Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer > Angiv programadgang og -standarder.
Vælg her IE.

Og i begge kan Du så lægge foretrukne og faneblade.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-07 19:21

Fra venstre:
Test af min nye comp med skærm til at styre Dlink ovre i vinduet.
Comp. med 2 skærme
2 gamle bærbare som afprøver Dlink wireless og kabel
Og så lige den lille radiocomp

Jeg har fået besked på ikke at fråse med strømmen så det er pillet ned igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 21:01

start - angiv program og standarter - ikk´

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 21:12

Citat
Funktioner > internetindstillinger > programmer > nede til venstre > sæt hak > anvend > ok
... som e.c skriver nemlig

åhh lær mig at læse

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-11-07 23:10

Her er en tilføjelse til Firefox der gør at du kan skifte til IE når du har en hjemmeside fremme i Firfox. Installer tilføjelsen og træk knappen op på Navigationslinien. Nu kan du ved et tryk på knappen skifte til IE så siden vises som Internet Explorer.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-11-07 23:12

Hov jeg glemte at tilføje linket. her er det så:

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1419

Undskyld!!