/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Nogle som kan hjælpe på vej?
Fra : stinamadsen
Vist : 706 gange
20 point
Dato : 18-11-07 23:21

Jeg er en ung pige på 21.
Jeg har alle dage drømt om hjemme arbejde. Telefonpasning og div.

Er der nogle der ved hvor man finder noget af den slags?

Jeg har brugt googel, men mangler noget som er lidt mere seriøst.

Håber nogle kan hjælpe til et godt hjemmearbejde. . .

Krg bor i Sønderjylland..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-11-07 23:25
Kommentar
Fra : stinamadsen

Dato : 18-11-07 23:28

Jeg har søgt der, men der kommer ikke rigtig noget seriøst op..

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-11-07 06:19

Er der mange ledige job på jobnet.dk.
Der er også ind imellem nogle firmaer som søger folkt til hjemmearbejde. Det kan være renskrivning, telefonsalg m.m.

hawaii7

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 19-11-07 06:21

Jeg tror det bliver overordentligt svært at finde noget som du kan leve af.
Bedste bud er at få en uddannelse og en hjemmearbejdsplads.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 09:33

Hawaii
Citat
Er der mange ledige job på jobnet.dk.
Der er også ind imellem nogle firmaer som søger folkt til hjemmearbejde. Det kan være renskrivning, telefonsalg m.m

Kanon svar Jeg følger med, da jeg interesserer mig for et godt svar. Jeg ved ikke hvad du svarer på, men det ligner ikke noget som har forbindelse med spørgsmålet. Du kom ikke bare i nærheden af noget, som ligner et svar. Du godeste.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 09:35

Citat
Er en mand lidt over 50 år og mener selv er i besiddelse af lidt viden om mange ting.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 19-11-07 14:53

Klumme, du er og bliver et møghamrende ubehageligt og intolerant menneske
Har du ikke andre måder at kommunikere på end at forsøge at nedgøre folk, hvis de drister sig til at mene eller skrive noget andet, end du selv ville have gjort????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 14:56

Jeg elsker osse dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 15:09

Når det nu stilles op så en 2 års læseretarderet kan forstå det, er der vel en chance for at du sattelit osse fatter det.

Fortæl mig lige hvor hawaii's enestående viden kommer ind i billedet og hjælper stinamadsen og andre som kunne være interesseret....mig bl.a.

Jeg kunne forstå hvis der blev høvlet en vits af, men hawaii's "svar" er dybt seriøse, og TTP værdiløse......tidsspilde.

Spørgsmål:
Citat
Er der nogle der ved hvor man finder noget af den slags?

Svar fra hawaii:
Citat
Er der mange ledige job på jobnet.dk.
Der er også ind imellem nogle firmaer som søger folkt til hjemmearbejde. Det kan være renskrivning, telefonsalg m.m.

Oplysning:
Citat
Jeg har brugt googel, men mangler noget som er lidt mere seriøst.

Svar fra hawaii:
Citat
Er der mange ledige job på jobnet.dk.
Der er også ind imellem nogle firmaer som søger folkt til hjemmearbejde. Det kan være renskrivning, telefonsalg m.m.

Ønske:
Citat
Håber nogle kan hjælpe til et godt hjemmearbejde. . .

Svar fra hawaii:
Citat
Er der mange ledige job på jobnet.dk.
Der er også ind imellem nogle firmaer som søger folkt til hjemmearbejde. Det kan være renskrivning, telefonsalg m.m.

hawaii7

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 19-11-07 15:13

Det der er imponerende, er nu mere din utrættelige iver efter at nedgøre andre og dermed hævde dig selv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 15:17

Ved du hvad Sattelit.

Jeg gider ikke ævle med dig. Hvis du gider kigge historikken igennem, så kan du se at det forholder sig anderledes end du påstår. Specielt efter jeg kylede de værste idioter på blacklisten. Men det er jo ikke det du vil se LOOL Du vil se mig som den onde, så det gør du bare LOOL

Klumme = Hehehehe

Kommentar
Fra : macolle

Dato : 22-01-08 10:23

Hej stinnamadsen
du kan evtuelt sætte din egen annonce på det der hedder
onlineannonce.dk,det har jeg selv lige gjort
held og lykke

kh macolle

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 02-02-08 19:14

den beste måde at blive hjemme på er nok at blive selvstændig