/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Flytte outlook epspress
Fra : lektortl
Vist : 375 gange
200 point
Dato : 18-11-07 13:00

Hvordan kan man flytte outloog ekspress fra en gammel computer til en ny.
Den gamle komputer var en win98.
Dem ny komputer er winxp, hvor windows er installeret, og ellers er der ikke gjort noget.
Flytning skal gerne inkludere alt: eksisterende konto med alle brugeroplysninger, alle gemte mails, alle gemte adresser o.s.v.
vh lektortl

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-07 13:08

Du kan gemme en backup af alle dine mail på en data cd, find mappen hvor Outlook Express gemmer dem og kopier til en anden mappe, som du opretter til formålet, brænd så en data cd med de kopierede filer og lad din nye Outlook Express åbne og gemme, du kan måske også bruge funktionen Ekporter det har jeg ikke forsøgt, først skal du sætte computeren til at vise skjulte mapper, den mappe du skal finde er skjult, eventuel kan du søge efter DBX filer, det skulle også lede dig til mappen