/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon S900 virker ikke
Fra : connel
Vist : 478 gange
20 point
Dato : 17-11-07 10:05

Jeg har en Canon S900 farveprinter som har kørt perfekt, men har i længere tid været afmonteret. Er der et backup batteri i en printer. Jeg får beskeden at "printeren svarer ikke" Hvad kan der være galt. Der er isat nye patroner

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 30 point
Dato : 17-11-07 10:39

Citat
Er der et backup batteri i en printer

nej,

Hvis der køre USB så prøv tage USB kabel ud start din computer og plot kabel i igen, tænd så for din printer og se om den ikke bliver genkendte.

Eller er der nok kun denne mulighed
Prøv at installer printeren igen. tyder på din computer ikke kan genkende din printer.

Godkendelse af svar
Fra : connel

Dato : 17-11-07 11:46

Tak for svaret ocorner.
Jeg prøver med dette, ellers vender jeg tilbage med flere spørgsmål

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 17-11-07 12:00

Så lidt håber det hjælper, hvis ikke så skriv bare igen.