/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Wana B Førstehjælps instruktør
Fra : diet
Vist : 1089 gange
20 point
Dato : 12-11-07 20:09

Jeg vil gerne være førstehjælps instruktør så jeg kan undervise de ny elever der tager kørekort. Jeg har hørt der er mangel på instruktør og det koster ca. 15000-20000 kr at blive instruktør.

Ved nogen om man kan få nogen til at betale for ovennævnte kursus eller om man kan få den billigere et eller andet sted.

Jeg vil gerne sige at jeg ikke er arbejdsløs men har bare ikke råd til at betale ovennævnte beløb.
Jeg vil gerne være førstehjælpsinstruktør...så hvis nogen har behov for en instruktør så skriv endelig. Kom venligst med svar til hvor man kan tage uddannelsen henne og om det kan tages billigere nogen steder....hvis ikke gratis.

/diet

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 12-11-07 20:12

Prøv Falk eller Røde Kors

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 20:20

Hjemmeværnet civilforsvaret

Accepteret svar
Fra : nosunshine5

Modtaget 30 point
Dato : 12-11-07 20:31

Beredskabet...

http://www.beredskabsstyrelsen.dk/fagomraade/tilsyn/udd/Uddannelseskatalog/soegemappe/hvordanbliverjeg/frame.htm

Pas på du kunne blive bidt af beredskabet. Dem jeg kender der er i det vil absolut ikke andet. ;)

Men så skal du godt nok også have dette her: Alment voksenpædagogisk grundkursus , for at kunne gøre det i Beredskabet og i røde kors.
Se det nedreste link.

http://www.vidar.dk/4125648F00367B9C/0/3CF18191CED3C8BAC1257236003A7859?OpenDocument

Kommentar
Fra : samarit1

Dato : 05-01-08 17:01

eller www.asf.dk der er også det hele og så vidt jeg ved skal du ikke have vpg mere det var noget der forsvant engang i 90 erne

Godkendelse af svar
Fra : diet

Dato : 28-01-08 17:43

Tak for svaret nosunshine5.

Kommentar
Fra : kemo187

Dato : 15-03-08 10:21

Hej
Jeg vil foreslå vejen gennem hjemmeværnet. den er god men lang og sej,
hvis man ikke har aftjænt sin værnepligt først, skal man have grundmodul i militærfærdigheder 10 dage. og deri er der pt. førstehjælp. hvis du har været værnepligtig skal du igennem et alm. førstehjælp kursus først, hvis du har det, og det ikke er mere end 1 år gl kan du gå direkte på sygehjælper kursus og hvis du vil længere kan du ta en sygepasser udd. i mellem hvert kursus er der brevskoler som skal klares,
det er ca 4 - 5 breve, som du får med opgaver som skal sendes tilbage en af gangen og får en ny derefter.. så hvis man er viljestærk, kan man klare det på ca 2 år..