/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Ledningsdiagram til Alazzurra
Fra : RichardStrand
Vist : 788 gange
200 point
Dato : 12-11-07 08:47

Ham her vil jeg gerne ligne når en af jer fortæller mig hvor jeg kan finde et ledningsdiagram til en Cagiva Alazzurra 350 fra omkring 1985 - motoren er en Ducati Pantah 350.
Jeg er endda villig til at give en god dusør.

Kommentar
Fra : Nicker

Dato : 12-11-07 11:53
Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 12-11-07 13:06

Hej Nicker

Ja denne har jeg prøvet, men det ledningsdiagram der ligger der er ulæseligt. Jeg har ovenikøbet købt det samme via en smart englænder der har downloaded det på en disk. Spild af penge, men det vidste jeg ikke den gang.
hilsen
Richard

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 12-11-07 13:06

Hej Nicker

Ja denne har jeg prøvet, men det ledningsdiagram der ligger der er ulæseligt. Jeg har ovenikøbet købt det samme via en smart englænder der har downloaded det på en disk. Spild af penge, men det vidste jeg ikke den gang.
hilsen
Richard

Accepteret svar
Fra : ham4871

Modtaget 200 point
Dato : 28-12-07 10:56
Godkendelse af svar
Fra : RichardStrand

Dato : 29-12-07 10:52

Tak for svaret ham4871, men det kendte jeg også. Det er ikke i farver. Det eneste der åbenbart kan bruges er en original værkstedshåndbog som ikke kan opdrives. Jeg har efterhånden brugt en del penge og tid på sagen. Hver gang jeg får fat i en bog, så er det alligevel ikke det rigtige. Nu gider jeg ikke mere.
hilsen
Richard