/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
headsæt og skype
Fra : CCjunior
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 10-11-07 17:23

Jeg har 2 problemer.
Det ene er at når jeg prøver at hente Skype til min stationære, så siger den at det ikke er et Win32 program ???
Hvad gør jeg lige for at få det hentet

Jeg har lige invisteret i et nyt head sæt. Logitech Clearchat Pro. men det kan ikke køre med messenger. Hvad dælen gør jeg lige.

Jeg har prøvet at køre en test med det og det virker fint. kan også sagtens høre musik, men så snart jeg prøver med msn så virker det ikke.. kan heller ikke optage en lyd via msn og sende

Junior

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 10-11-07 17:28

Programmet er ikke sat op til headsettet.....

Med hensyn til skype må det være noget forkert du downloader

Eller kører du Vista.....

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-11-07 17:32

kører xp.

ikke sat op ?? det virkede da fint med mit gamle head sæt..

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 10-11-07 17:34

Tak for svaret refi.

Dooooh.. du har jo fuldstændig ret.. jeg troede det hed plugandplay.. men ak..hehe..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-07 17:41

Selv tak.....

Det gamle og det nye var vel ikke de samme....