/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
trådløs router anbefal
Fra : jedi_bjerre
Vist : 661 gange
100 point
Dato : 08-11-07 21:01

Hey står overfor at skulle investere i en ny en af slagsen og vil derfor gerne høre jeres erfaring med forskellige mærker og deres brugervenlighed.
På forhånd tak Thomas

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-07 21:28

Linksys WRT54G er klart det bedste valg. Fås til under 500,- kr

Linksys er gode til at sørge for updateringer og der følger nogle gode manualer med til dem.

Kommentar
Fra : Naurton

Dato : 08-11-07 23:07

Linksys WRT54G, kan varm anbefales, let at konfigurere - er lige at gå til.
Naur

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-11-07 03:51

D-Link ingen kan være nemmere at sætte op, jeg havde ikke nogen som helst viden om trådløse routere, før jeg købte min D-Link, det virkede ved første forsøg jeg har denne router: http://www.itbutikken.dk/i/124385/1.htm der er en usb stik så jeg kan bruge min printer fra alle computere også trådløs, hvis ikke du vil dele printeren på den måde, kan du få den samme router lidt billigere: http://www.itbutikken.dk/i/181683/1.htm der er 4 stik (porte) til computere som skal forbindes med kabel + trådløs forbindelse på begge de viste

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 09-11-07 05:38

Hej
D-link er bedste.

Jeg selv har Dlink DIR-635 og man få også en usb trådløs nøglen med router. Jeg synes det er en godt køb og jeg er meget glad med den router.
Held og lykke
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 09-11-07 05:41

du kan køb den fra
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=350247

Den er Billigt.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 09-11-07 10:11

Linksys WRT54G står jeg ind for, super nem at sætte op, rigtig god web sikkerhed en god og overskulig firewall, web interfacen er også super du hopper bare rundt i menuerne og du kan læse dig til hvad de forskellige ting skal bruges til, så du er aldrig fortabt, og vis den en eller dag pluselig ikke virker trykker du bare på reset knappen også er den så god som ny igen.

Og alt dette kan du få til en god pris

http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=18516

Godkendelse af svar
Fra : jedi_bjerre

Dato : 14-11-07 16:46

Tak for svaret thulin, valgte at give dig pointene skønt min far har købt en anden router, men du svarede først og derfor er du godtaget