/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Yu-Gi-Oh! Prisliste?
Fra : zyberchief
Vist : 3454 gange
300 point
Dato : 06-11-07 12:52

Hejsa

Jeg ved ikke, om der er nogen herinde, der har forstand på det her; men jeg ved virkelig ikke, hvor jeg ellers skal søge hjælp!

Jeg arbejder i en fritidsklub, hvor børnene spiller og leger en del med de kendte Yu-Gi-Oh kort. Mit problem ligger i, at vi har haft nogle børn, som efter et bytte, er kommet og har været rigtig kede af det, fordi de følt sig snydt. Enten fordi de mente at den anden fik nogle alt for gode kort, eller fordi de blev kede af at den anden ville bytte tilbage.

Jeg har snakket med mine kolleger i klubben om problemet, om vi er blevet enige om, at vi ikke har lyst til at stoppe børnenes bytteri, da de nyder det meget og det for nogle af dem er den største grund til de kommer i klubben. Vi vil derfor rigtig gerne have fat i en prisliste over kortene, så der er en fat værdi for kortene, udover affektionsværdien.

Jeg spiller selv en del Magickort og har ingen problemer her, men Yu-Gi-Oh har jeg ingen forstand på, og kan slet ikke finde nogen liste over alle kortene.

[U]Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en prisliste?[/U]

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 12:57

Prøv om du kan bruge denne side

http://www.charizard.dk/yugioh/yugioh.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 12:59

Ved dette kort, kan du trykke på ---sæt med arme og ben???---- så kan du se hvad sættet består af

---- fandens til pris-----

http://www.charizard.dk/yugioh/yugioh.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 13:01

Det pynter på prisen, hvis man køber dem brugt py ha

http://www.qxl.dk/Rollespil_figurer/Samlekort/Yu-Gi-Oh_kort/List28114/P/0/1/12/0/-1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 13:12
Kommentar
Fra : zyberchief

Dato : 06-11-07 17:54

det var slet ikke det, jeg mente..

det jeg mangler er de enkelte korts pris.. ikke boosterpakker.

Hvad koster fx. en Blu Eyes White Dragon (som alle børnene synes er hel vild sej)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 18:03

Iflg mit sidste link koster lige præcis det kort kr. 30

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 18:05

Ups kr. 35

Fandens til pris alligevel, det var ikke mine unger der fik lov at bytte, eller i det hele taget tage dem med, jeg husker tydeligt da min den yngste havde en eller anden dille med nogle runde pap dimser, hvor hele samlingen blev stjålet, og de var slet slet ikke i den prisklasse

Kommentar
Fra : zyberchief

Dato : 06-11-07 19:17

jeg kan altså kun se boosterpakker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 19:47

Desværre så kan jeg heller ikke finde dem, jeg troede lige jeg havde fundet siden øv øv

Du kan prøve at kontakte firmaet, de må kunne komme med en vejl. pris

GoblinGate
Kystvejen 27
8000 Århus

Tlf: 86 19 43 11
Fax: 86 19 63 11

info@goblingate.dk

Kommentar
Fra : zyberchief

Dato : 06-11-07 19:48

det har jeg prøvet.. og faraos cigar..

Det findes ikke i DK, fordi det kun er børn, der spiller

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 19:54

Jeg syntes ikke engang jeg kan læse mig til, hvor mange kort der er i en pakke til f.eks kr. 30

Det må de da kunne svarer på, så du kan få regnet prisen ud???

Kommentar
Fra : zyberchief

Dato : 06-11-07 19:57

det er ikke så nemt.. hvert kort er fastsat en værdi i forhold til kortets sjældenhed og spilbarhed. Et super godt kort er flere penge værd end et super dårlig kort.. og hvis det så er glimmer, bliver det endnu mere værd og sårn...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 20:07

pu ha det er da en hel videnskab, jeg kan da ikke følge med længere.... smutter ud af tråden igen.

Hvis det var mig ville jeg skrive dem en sød mail og kopier spørgsmålet og din sidste problemstilling ind.

Det er jo bl.a. også pga dig og dine kollegaer, at kortene bliver solgt

Håber det vil lykkedes for dig at få et svar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 20:15

Nu tør jeg snart ikke skrive mere

Men prøv at se dette link http://www.nettips.dk/p1479.asp aller nederst i linket er der en der oplyser sin msn adr. og lyder temmelig prof

Så er jeg smuttet igen